  • 1. Data: 2014-01-03 09:37:14
    Temat: HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
    Od: fifak <f...@w...pl>

    jak w temacie

    http://www.liveleak.com/view?i=f88_1388730204

  • 2. Data: 2014-01-03 09:41:51
    Temat: Re: HAHAHAHA kolejny kierowca BMW ...
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-03 09:37, fifak pisze:

    > jak w temacie
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=f88_1388730204

    Trzeba właścicielom BMW profilaktycznie odbierać PJ. O!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2014-01-03 09:57:04
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 03.01.2014 09:37, fifak pisze:
    > jak w temacie
    > http://www.liveleak.com/view?i=f88_1388730204

    A jakie to ma znaczenie, czy BMW, czy co innego? Męczy mnie już ta
    nagonka. Z perspektywy moich kilometrów najgorsi są różnej maści
    przedstawiciele handlowi w autkach z małymi silniczkami myślący, że jadą
    co najmniej engrupowym potworem.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-01-03 10:27:24
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    anacron nabazgrał(a):

> [...]
    > nagonka. Z perspektywy moich kilometrów najgorsi są różnej maści
    > przedstawiciele handlowi w autkach z małymi silniczkami myślący, że jadą

    A doświadczenia najgorsi są właściciele aut premium bo skoro go stać na auto
    za 200-500tyś to droga też należy do niego.

  • 5. Data: 2014-01-03 10:30:56
    Od: fifak <f...@w...pl>

    > A doświadczenia najgorsi są właściciele aut premium bo skoro go stać na
    > auto za 200-500tyś to droga też należy do niego.

    przerośnięty samochód to przerośnięte ego, nawet zatrąbić na takiego nie
    wolno...

  • 6. Data: 2014-01-03 10:59:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-03 09:57, anacron pisze:

> [...]
    > nagonka. Z perspektywy moich kilometrów najgorsi są różnej maści
    > przedstawiciele handlowi w autkach z małymi silniczkami myślący, że jadą

    Ale wiesz, że to wygląda dokładnie tak, jakbyś o samym sobie napisał?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2014-01-03 11:07:23
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-03 09:57, anacron pisze:

    > A jakie to ma znaczenie, czy BMW, czy co innego? Męczy mnie już ta
    > nagonka. Z perspektywy moich kilometrów najgorsi są różnej maści

    Widziałeś taki lans z Lanosem w roli głównej?

    http://img.wiocha.pl/images/6/7/6720f4d950b5743f25e4
    32e2cc37a966.jpg

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 8. Data: 2014-01-03 11:20:07
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 03.01.2014 10:59, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Ale wiesz, że to wygląda dokładnie tak, jakbyś o samym sobie napisał?

    Nie jestem przedstawicielem handlowym, nie śpieszę się na drodze bo mi
    płacą za CZAS spędzony w podróży, a nie za KM. Więc chyba się pomyliłeś
    trochę.

    --
    anacron
    aba/