  • 1. Data: 2014-01-03 09:34:02
    Temat: Zaczęło się - karany ma być właściciel pojazdu, nie sprawca
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili, że mają w
    dupie winnych wykroczenia. Karany ma być właściciel.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-01-03 09:36:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 03 Jan 2014 09:34:02 +0100, Marcin N

    > Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili,
    > że mają w dupie winnych wykroczenia. Karany ma być właściciel.

    Dobrze, 10x się właściciel zastanowi komu daje niebezpieczne narzędzie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2014-01-03 09:39:49
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-03 09:36, Myjk pisze:
    > Fri, 03 Jan 2014 09:34:02 +0100, Marcin N

    Niezwykle miarodajne źródło informacji.

    > Dobrze, 10x się właściciel zastanowi komu daje niebezpieczne narzędzie.

    A co z właścicielami siekier?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2014-01-03 09:47:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 09:34:02 +0100 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili, że mają w
    > dupie winnych wykroczenia. Karany ma być właściciel.

    zwłaszcza, zę mają wakacje.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2014-01-03 09:52:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-03 09:39, sqlwiel pisze:

    > Niezwykle miarodajne źródło informacji.

    Zdaję sobie sprawę, że nie jest wiarygodne. Dlatego sam to podkreśliłem.

    --
    MN

  • 6. Data: 2014-01-03 09:59:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 03.01.2014 09:34, Marcin N pisze:
    > Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili, że mają w
    > dupie winnych wykroczenia. Karany ma być właściciel.

    Fajnie, ja nie mam samochodu. :P

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2014-01-03 09:59:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 03 Jan 2014 09:39:49 +0100, sqlwiel

    > A co z właścicielami siekier?

    Też do paki!

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2014-01-03 10:04:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 09:59:17 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Fri, 03 Jan 2014 09:39:49 +0100, sqlwiel

    > Też do paki!

    a papuga?

  • 9. Data: 2014-01-03 10:54:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Jan 2014 09:04:16 +0000 (UTC), masti

    > a papuga?

    Papuga nagle zmieniła orientację polityczną
    i jest teraz żywą ulotką defetystyczną! ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2014-01-06 21:20:15
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili, że mają w dupie
    > winnych wykroczenia. Karany ma być właściciel.
    >

    > --
    > MN

    co w przypadku własciela firmy leasingowej / banku / firmy?