    From: Tom <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: HDD zewnętrzny Toshiba czy WD ?
    Date: Fri, 27 Feb 2015 13:36:52 +0100

    Cześć.

    Przymierzam się do zakupu dysku zewnętrznego 3,5" jako magazyn danych o
    wielkości 3-4 TB. Pod uwagę biorę dwa modele:
    WD My Book oraz TOSHIBA Stor.E Canvio. Z tym pierwszym miałem do
    czynienia i nie miałem zastrzeżeń, natomiast nie wiem nic o toshibie. Ma
    może ktoś jakieś doświadczenia z tym dyskiem, głośność pracy, grzanie
    się, awaryjność czy inne spostrzeżenia? Jest on tańszy od WD stąd
    zacząłem się nad nim zastanawiać.

    T.