  • 1. Data: 2016-05-22 09:17:15
    Temat: HEVC ?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie nadają już (TVN?)?
    Z ciekawości pytam, ponieważ dla mnie HEVC był problemem.
    1080p zamiast 1080i, tym niemniej na oko nie widać było żadnego (!!) polepszenia
    jakości obrazu; no może gdyby na TVN jakiś sport był (tenis?), a nie filmy (nie
    wiadomo jak ucyfrowione).
    Przy sygnale HEVC miałem drobne, ale częste zakłócenia (miejscowa mozaika na ekranie
    - być może winne wifi z routera do telewizora), których nie ma przy innych kanałach.
    A najgorsze, że przy próbie nagrania czegoś z kanału HEVC, telewizor wysyłał mi
    komunikat "unable to record UHD channel" - telewizor (Samsung 4k) ma zablokowane
    nagrywanie UHD, a 1080p rozpoznawał (błędnie!) jako UHD właśnie.
    A jak Wasze wrażenia z HEVC?