    From: Slawomir <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: HIS X1650pro IceQ problem
    Date: Sat, 2 May 2009 10:31:41 -0700 (PDT)

    Witam

    Kupiłem sobie na allegro kartę ati radeon his x1650pro 256MB ddr 2 128
    bit odinstalowałem stare stery od redeona 9200, włożyłem kartę,
    odpaliłem, zainstalowałem najnowsze sterowniki i mam problem. Przy
    niektórych czynnościach z na moment znika obraz i się pojawia.
    Domyślam się, ze to ten system ati jak coś mu nie gra to próbuje
    ustawić po swojemu. Ale też nie mogę odpalić 3DMarka 2001 SE i 3DMarka
    2003. 2001 zwraca taki komunikat - "Your 3D accelerator does not have
    enough memory for this display mode. Downgrade your display settings
    and try again" a 3DMark 2003 "DrawIndexedPrimitive failed - Out of
    video memory"
    Moja konfiguracja na tym kompie to:
    Barton 2500 AMD Athlon XP
    2GB ram
    płyta ASRock K7VT4A Pro
    Windows XP SP3
    DirectX 9,0c

    Czy to może być coś z kartą? BO nie wiem czy ewentualnie ścigać gostka
    co mi sprzedał czy coś może wystarczy zaradzić.

    Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

    pozdrawiam
    Sławek