  • 11. Data: 2009-05-06 19:48:14
    Temat: Re: HIS X1650pro IceQ problem
    Od: "Silent_Bob " <n...@N...gazeta.pl>

    Taktowanie karty jest standardowe, nie powinna się więc przegrzewać.
    Chłodzenie masz fabryczne? Ile stopni na GPU pokazuje Ci ten Everest?

    PS Wysyłasz podwójne wiadomości na grupę

  • 12. Data: 2009-05-06 20:32:06
    Od: "Jacek" <o...@f...cy>

    Użytkownik "Silent_Bob " <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Taktowanie karty jest standardowe, nie powinna się więc przegrzewać.
    > Chłodzenie masz fabryczne? Ile stopni na GPU pokazuje Ci ten Everest?
    > PS Wysyłasz podwójne wiadomości na grupę

    Hm... w sumie mam dokładnie takie same objawy, jak autor wątku, tylko na
    Radeon X1950... Odznaczenie VPU Recovery nie wiele daje ( objawy "obraz
    znika-pojawia się, znika-pojawia", a już np. podczas grania potrafi monitor
    całkiem zgasnąć, i tylko reset komputera pomaga ) Ale zwróciłeś moją uwagę
    na Everesta - no i np. teraz - zwykła praca komputera - przegladam grupy
    dyskusyjne - czyli w sumie nic się nie dzieje - a temperatura: Procesor
    graficzny 58 °C (136 °F), Otoczenie procesora graficznego 55 °C (131 °F) -
    chyba coś za dużo? Karta ma orginalne chłodzenie, nie była podkręcana. Może
    jeszcze troche danych z Everesta:

    < >
    Rozmiar pamięci 512 MB
    Częstotliwość taktowania układu graficznego 500 MHz (oryginalny: 500 MHz)
    Częstotliwość taktowania przetwornika RAMDAC 400 MHz
    < >
    Rzeczywista częstotliwość taktowania 594 MHz (DDR) (oryginalny: 600 MHz)
    Efektywna częstotliwość taktowania 1188 MHz
    Przepustowość 37.1 GB/sek
    < >
    ATI OverDrive (Driver)
    State #1 Procesor graficzny: 499 MHz, Pamięć: 594 MHz
    State #2 Procesor graficzny: 398 MHz, Pamięć: 594 MHz
    State #3 Procesor graficzny: 627 MHz, Pamięć: 702 MHz
    < >
    ATI OverDrive (BIOS)
    State #1 Procesor graficzny: 500 MHz, Pamięć: 600 MHz
    State #2 Procesor graficzny: 630 MHz, Pamięć: 703 MHz

    Nie wiem, jakieś dodatkowe chłodzenie kombinować?
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2009-05-06 23:10:54
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Jacek pisze:
> [...]
    > graficznego 55 °C (131 °F) - chyba coś za dużo? Karta ma orginalne
    > chłodzenie, nie była podkręcana. Może jeszcze troche danych z Everesta:

    Sciagnij Furmarka, odpal test i obserwuj temperatury (najlepiej GPU-Z).
    Jak obraz zgasnie i monitor pozostanie czarny - cos sie przegrzewa: albo
    GPU, albo pamieci, albo sekcja zasilania. Twoja karta z tego co pamietam
    nie ma niestety diod diagnostycznych.

  • 14. Data: 2009-05-07 07:14:01
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

> [...]
    > Jak obraz zgasnie i monitor pozostanie czarny - cos sie przegrzewa: albo
    > GPU, albo pamieci, albo sekcja zasilania. Twoja karta z tego co pamietam

    A co do diod właśnie to ja mam na karcie przy wejściu zasilania diodę
    i jak odpalam kompa to ona raz błyśnie na czerwono a później się
    bardzo ale to bardzo słabo żarzy ale tak słabo że właściwie muszę mieć
    ciemno w pokoju aby to zobaczyć. Co to za dioda? Może ktoś wie?
    A problemu nadal nie rozwiązałem:(

    pozdrawiam
    Sławek