  • 21. Data: 2013-01-16 05:21:15
    Temat: Re: HTC One X czy iPhone5?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    news:kcr8bt$42g$1@dont-email.me...

    > A nie zwróciłeś uwagi że Przemol "pyta" u nas o model, który jest inny w
    > US
    > i inny w EU, wsparty testem w którym ten HTC( nie najlepszy zresztą)
    > wypada
    > gorzej od IP5?

    I co z tego dla Ciebie wynika?
    Czyżbyś coś może insynuował?

    > Ale z Lumią to jest niezły pomysł, dawno nie było (od premiery L800),
    > dobrego trollingu o WP.
    > Przemol kup Lumię, będziesz zadowolony.

    Zdaje się, że jaja sobie robisz, a ja pytam całkiem poważnie.

  • 22. Data: 2013-01-16 05:22:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Wojciech "Spook" Sura" <s...@s...op.pl> wrote in message
> [...]
    > jakiegoś salonu z wystawionym SGSem i obejrzyj sobie filmik prezentacyjny,
    > bodaj "Wonders of nature"), nie ma zbyt wielu rzeczy, do których można
    > byłoby się przyczepić.
    >
    > Do minusów należy oczywiście bateria - przy normalnym (w sensie:
    > smartfonowym) cyklu używania, czyli sieć komórkowa, wifi, gry, rozmowy,
    > wiadomości, email - masz baterię na 12-24 godziny. Kwestią może być też
    > rozmiar - Note to nie jest, ale i tak jest już dosyć duży - pytanie, czy
    > nie będzie zawadzał Ci w kieszeni. Chyba tylko tyle przychodzi mi do

    Dzięki za obszerną recenzję... Porównam sobie te słuchawki w sklepie.

  • 23. Data: 2013-01-16 08:31:01
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Wojciech "Spook" Sura nabazgrał(a):

    > Do minusów należy oczywiście bateria - przy normalnym (w sensie:
    > smartfonowym) cyklu używania, czyli sieć komórkowa, wifi, gry, rozmowy,
    > wiadomości, email - masz baterię na 12-24 godziny.

    Na dziach powinna być nowa sporo większa bateria od samsunga o ile już nie
    je ma na rynku.

  • 24. Data: 2013-01-16 14:16:49
    Od: atm <...@v...pl>

    > Skąd o tym wiesz? Podasz jakieś źródła?
    > Jak odróżnić słuchawkę z taką pojemniejszą baterią?

    http://symbiane.pl/oficjalna-powiekszona-bateria-dla
    -galaxy-s3-vt38832.htm

  • 25. Data: 2013-01-17 00:35:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:kd6981$mlc$1@node1.news.atman.pl...

    > http://symbiane.pl/oficjalna-powiekszona-bateria-dla
    -galaxy-s3-vt38832.htm

    Ale to wygląda mi na to, że dodatkowa klapka jest dołączana
    bo telefon z większą baterią staje się dużo grubszy... niedobrze :-)

  • 26. Data: 2013-01-17 13:04:08
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.01.2013 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > I co z tego dla Ciebie wynika?
    > Czyżbyś coś może insynuował?

    Nie no skądże znowu? Dziwię się tylko że pytasz tutaj o sprzęt w wersji na
    rynek US.

    > Zdaje się, że jaja sobie robisz, a ja pytam całkiem poważnie.
    Ja też całkiem poważnie polecam _Ci_ Lumię, dałeś radę z iP, dasz radę
    z Lumią. Przynajmniej mam taką nadzieję.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 27. Data: 2013-02-02 00:36:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie no skądże znowu?
    > Dziwię się tylko że pytasz tutaj o sprzęt w wersji na rynek US.

    To, że są dwie wersje było dla mnie zaskoczeniem... bo niby po co robić
    dwie?

    Dać radę nie znaczy być zadowolonym.

  • 28. Data: 2013-02-15 13:13:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Rozważam wymianę swego wysłużonego,
    > 2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coś nowszego...
    >
    > Pod uwagę biorę oczywiście iPhone5
    > ale w oko wpadł mi również HTC One X.

    Zdecydowałem się jednak na czarnego iPhone5 64GB.
    Zobaczymy jak się sprawi...

    Acha, z pudełka wyjąłem nieporysowany, wbrew niemiłym plotkom :-))
    Na razie (jeden wieczór używania) ma wszystkie opisywane zalety:
    niesamowicie szybki procesor, bardzo szybki internet LTE, duży
    ładny ekran, jest ogólnie lekki, mały i zgrabny świetnie leży w ręce...
    Bardzo jestem zadowolony.
    Nawet Siri poprawnie rozpoznaje polskie imiona w kontaktach,
    (nawet tak trudne jak Agnieszka) i poprawnie do nich wybiera numer.

  • 29. Data: 2013-02-17 16:16:28
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-01-10 16:16, Pszemol pisze:
    > W podsumowaniu autora iPhone5 dostał lepszą ocenę ogólną.

    wychodzi no to ze iphone5 to cud malina, tylko czemu w takim razie jest
    tyle rozgoryczenia fanów apple'a: mówią, że wzgledem "czwórki" to tylko
    skok na kase?

    --
    the_foe

  • 30. Data: 2013-02-17 18:48:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message

    > wychodzi no to ze iphone5 to cud malina, tylko czemu w takim razie jest
    > tyle rozgoryczenia fanów apple'a: mówią, że wzgledem "czwórki" to tylko
    > skok na kase?

    Może dlatego, że 4-ka to też cuda malina jest.
    Więc przesiadasz się z cud malina na cud malina :-)

    Jak wypuszczą w tym roku coś nowego (iPhone6?) to będę żałował, ale
    na razie mam iPhone5 i jestem zadowolony - telefon jest wyraźnie
    szybszy i internet wyraźnie szybszy. Szyszy nawet niż mój DSL w domu :-)