  • 1. Data: 2014-08-11 00:47:49
    Temat: HTML - łamanie linii w atrybutach
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Czy dozwolone jest łamanie linii w wartościach atrybutów elementów HTML?

    Przykład:

    Linia 2"></div>

    Marek

  • 2. Data: 2014-08-11 17:00:09
    Temat: Re: HTML - łamanie linii w atrybutach
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie>

    W dniu 2014-08-11 o 00:47, Marek pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy dozwolone jest łamanie linii w wartościach atrybutów elementów HTML?
    >
    > Przykład:

    > Linia 2"></div>

    http://www.w3.org/html/wg/drafts/html/master/dom.htm
    l#attributes
    "Except where otherwise specified, attributes on HTML elements may have
    any string value, including the empty string. Except where explicitly
    stated, there is no restriction on what text can be specified in such
    attributes."

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł "PablO" Piskorz

  • 3. Data: 2014-08-11 22:18:20
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-08-11 17:00, Paweł Piskorz pisze:

> [...]
    > any string value, including the empty string. Except where explicitly
    > stated, there is no restriction on what text can be specified in such

    Tak, czytałem ten fragment. Jednakże łamanie linii w treści atrybutów
    jakoś w specyficzny sposób alerty w mojej głowie wywołuje :-)

    Czy elementy też można tak samo łamać?

    class="cosTam"
    draggable="true"
    data-opis="to jest
    opis elementu"

    Marek

  • 4. Data: 2014-08-12 13:07:28
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    > Czy elementy też można tak samo łamać?
    > class="cosTam"
    > draggable="true"
    > data-opis="to jest
    > opis elementu"

    Tak. To takze podlega pod zacytowany przez Pawła Piskorza przypadek.

    -- --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl
    http://www.monitoringkomputera.pl

  • 5. Data: 2014-08-12 18:13:27
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-08-12 13:07, Gabriel Zastawnik pisze:

    > Tak. To takze podlega pod zacytowany przez Pawła Piskorza przypadek.

    Dziękuję wszystkim za wyjaśnienia.

    Marek