  • 1. Data: 2014-08-03 21:27:04
    Temat: IE11, css i problem
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Witam

    Nie programuje webu, ale mam problem z pewnym narzedziem, ktore generuje
    plik HTML. Konkretnie jest to narzedzie do tworzenia dokumentacji z kodu.
    Narzedzie tworzy tymczasowy plik HTML, ktory wyswietlany jest w IDE w
    kontrolce IE. Otoz w starszych wersjach wszystko bylo ok, ale najnowsza
    dziwnie sie u mnie zachowuje. Pokazany w IDE kod HTML nie obluguje styli
    CSS, ktore sa w nim dolaczone. Konkretnie plik wyglada tak:

    <!DOCTYPE html>
    <!-- saved from url=(0016)http://localhost/ -->
    <head>
    <title>Unit1 Namespace</title>
    <!--Generated by Documentation Insight (http://www.devjetsoftware.com/). -->
    <base target="_self" href="C:\Program Files (x86)\Documentation Insight 3\"
    />
    <link type="text/css" rel="Stylesheet" href="css/presentation.css" />
    <link type="text/css" rel="Stylesheet" href="css/editor.css" />
    <script type="text/javascript" src="js/jquery.min.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="js/jquery.cookie.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="js/di.js"></script>
    </head>
    <input type="hidden" id="contentEditableControl" class="userDataStyle"
    value="false" />
    <input type="hidden" id="userDataCache" class="userDataStyle" />
    <input type="hidden" id="hiddenScrollOffset" />
    <input type="hidden" id="moduleName" value="Unit1" />
    <input type="hidden" id="elementId" value="Unit1" />
    <h1 class="title">Unit1 Namespace</h1>
    <input class="tagName" type="hidden" value="summary" />
    <!---->
    </a>
    Test

    Pliki styli sa na odpowiedniej sciezce i sa wczytywane, sprawdzilem to
    ProcessExplorerem:
    C:\Program Files (x86)\Documentation Insight 3\css\presentation.css
    C:\Program Files (x86)\Documentation Insight 3\css\editor.css

    Gdy w IE11 wlaczylem debugowanie to dla obu plikow w logu pojawia sie
    informacja:

    SEC7113: Arkusz CSS został zignorowany ze względu na niezgodność typów mime

    Tak to wyglada na screenshotcie:

    http://snap.ashampoo.com/uploads/2014-08-03/OJNBbhGA
    .png

    W efekcie okno w IDe zamiast wygladac tak:

    http://images.cnblogs.com/cnblogs_com/zzzl/201109/20
    1109040047245073.png

    wyglada tak:

    http://snap.ashampoo.com/uploads/2014-08-03/TjJ5qVxC
    .png

    Co moze byc przyczyna? Problem jest lokalny, u kolegi dziala wszystko ok.

    IE11, Win 7 x64.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2014-08-05 10:11:13
    Temat: Re: IE11, css i problem
    Od: "tomek" <s...@w...xxx.pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <p...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:53de8d08$0$2161$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > (http://www.devjetsoftware.com/). -->
    > <base target="_self" href="C:\Program Files (x86)\Documentation Insight

    A spróbuj w tym <base> zamienić "\" na "/" czyli:
    "C:/Program ...."

  • 3. Data: 2014-08-06 13:49:37
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 5 Aug 2014 10:11:13 +0200, tomek napisał(a):

    > A spróbuj w tym <base> zamienić "\" na "/" czyli:
    > "C:/Program ...."

    Nie moge, ten plik produkuje Documentation Insight i jest on tworzony caly
    czas, po kazdej interacji w IDE.
    Bardziej bym oczekiwal jakiegos hinta co ustawic/przestawic w IE, zeby nie
    sypal glupim bledem o nieprawidlowym MiME - samego htmla nie moge ruszyc.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2014-08-07 10:25:19
    Od: "tomek" <s...@w...xxx.pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <p...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:53e21651$0$2238$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > sypal glupim bledem o nieprawidlowym MiME - samego htmla nie moge ruszyc.

    Problem ze swoją stroną chcesz przerzucić na użytkowników/klientów?

  • 5. Data: 2014-08-07 22:51:49
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 7 Aug 2014 10:25:19 +0200, tomek napisał(a):

    > Problem ze swoją stroną chcesz przerzucić na użytkowników/klientów?

    Jaka strona? Gdzie ja pisalem o stronie? Nic nie zakumales.

    IDE - sprawdz co tenh skrot znaczy i przeczytaj pierwszy post ze
    zrozumieniem.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2014-08-08 18:22:05
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    R.e.m.e.K <p...@w...pl> napisał(a)
> [...]
    > dziwnie sie u mnie zachowuje. Pokazany w IDE kod HTML nie obluguje styli
    > CSS, ktore sa w nim dolaczone. Konkretnie plik wyglada tak:

    Może da się tego IE (a właściwie samą kontrolkę przełączyć w 'quirks
    mode'?

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2014-08-08 20:20:32
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-08-08 18:22, Tomek Kańka pisze:
    > R.e.m.e.K <p...@w...pl> napisał(a)
    >

    > Może da się tego IE (a właściwie samą kontrolkę przełączyć w 'quirks
    > mode'?

    Zajrzyj na grupę php. Tam podałem rozwiązanie.

    Pozdrawiam
    Piotr