  • 1. Data: 2017-05-20 13:06:33
    Temat: Hamulce miekkie: pedal jedzie do dechy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy jak pedal hamulca jedzie sobie prawie do samej
    podlogi, to znaczy ze uklad zapowietrzony?
    Pedal jest miekki, samochod hamuje ale slabo,
    i mozna docisnac pedal do samej podlogi...
    Co jeszcze moze powodowac takie objawy?

  • 2. Data: 2017-05-20 14:53:43
    Temat: Re: Hamulce miekkie: pedal jedzie do dechy
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Czy jak pedal hamulca jedzie sobie prawie do samej
    > podlogi, to znaczy ze uklad zapowietrzony?

    Też.

    > Pedal jest miekki, samochod hamuje ale slabo,
    > i mozna docisnac pedal do samej podlogi...
    > Co jeszcze moze powodowac takie objawy?

    Padnięta pompa.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-05-20 15:58:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "007" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
    d.170520.invalid...
    > Pszemol w

    > Też.

    :-)

    > Padnięta pompa.

    Hm... nie rozumiem co masz na myśli "padnięta pompa".
    Czy możesz rozwinąć temat? Myślałem że bez wspomagania
    pedał hamulca byłby właśnie twardy jak w maluchu a nie miękki.

  • 4. Data: 2017-05-20 17:00:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie ubywa plynu to zuzyta pompa hamulcowa. Jak po kilkukrotnym wcisnieciu
    hamulca, pedal rosnie i robi sie twardszy to zapowietrzony uklad. Jesli wciskajac
    wolno pedal dochodzi do podlogi a przy szybkim nie dochodzi to zuzyta pompa. Raz mi
    sie zdarzylo nie amatorsko tylko zawodowo, ze uszkodzil sie przewod elastyczny i
    robil sie balon.

  • 5. Data: 2017-05-20 17:33:09
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > Hm... nie rozumiem co masz na myśli "padnięta pompa".

    Pompa, ktora nie do konca jest szczelna i przepuszcza plyn. Moze zuzyta,
    moze wystarczy wyczyscic, a moze wystarczy zestaw naprawczy...

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

    Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

  • 6. Data: 2017-05-20 17:34:24
    Od: Nikt <n...@l...localhost>

    On 2017-05-20 17:00, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jesli wciskajac wolno pedal dochodzi do podlogi a przy szybkim nie dochodzi to
    zuzyta pompa

    niekoniecznie, miałem taki objaw przy zapowietrzeniu.

  • 7. Data: 2017-05-20 18:24:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Serwo i pompa to rozne uklady.

  • 8. Data: 2017-05-20 18:25:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pisalem o typowych usterkach i jednej nietypowej.

  • 9. Data: 2017-05-21 15:43:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> wrote in message

    > Pompa, ktora nie do konca jest szczelna i przepuszcza plyn. Moze zuzyta,
    > moze wystarczy wyczyscic, a moze wystarczy zestaw naprawczy...

    OK. Rozumiem. Dzięki - popatrzę.

  • 10. Data: 2017-05-21 15:43:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message