  • 1. Data: 2009-01-12 18:47:10
    Temat: dreambox 7020si c+
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    potrzebuje pomocy - moze byc odplatnie - przy uruchomieniu zestawu jak w
    temacie
    tuner aktualnie ma gemini 4.5, karta cyfry niedawno wymieniona
    nie mam czasu na grzebanie po forach, potrzebne mi konkretne wskazowki co
    trzeba wgrac do tunerach, zeby karta dzialala

  • 2. Data: 2009-01-13 08:42:43
    Temat: Re: dreambox 7020si c+
    Od: "matt" <m...@N...kaczkowo.com>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > tuner aktualnie ma gemini 4.5, karta cyfry niedawno wymieniona
    > nie mam czasu na grzebanie po forach, potrzebne mi konkretne wskazowki co trzeba
    Musisz wgrać coś, co odczyta kartę, czyli emulator (CCcam,
    Mgcamd, SCAM, Camd3, itp.), lub wsadzić CI, jeśli masz
    za dużo kasy.

    Pozdrawiam,
    matt

  • 3. Data: 2009-01-13 13:21:25
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Musisz wgrać coś, co odczyta kartę, czyli emulator (CCcam,
    > Mgcamd, SCAM, Camd3, itp.), lub wsadzić CI, jeśli masz
    > za dużo kasy.

    czy do CI rowniez jest potrzebny jakis soft ?
    co do emulatorow - ogolnie wiem, w czym rzecz, wgralem cccam, ale bez
    rezultatu
    dlatego potrzebuje bardziej idiotoodpornej instrukcji - czyli co konkretnie
    pobrac i gdzie konkretnie wrzucic
    ewentulanie co w sprzecie nacisnac :)

  • 4. Data: 2009-01-13 14:47:57
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Tue, 13 Jan 2009, brum wrote:
    | dlatego potrzebuje bardziej idiotoodpornej instrukcji
    | - czyli co konkretnie pobrac i gdzie konkretnie wrzucic
    | ewentulanie co w sprzecie nacisnac :)

    Zapisz sie na [DVHK & LAKI FORUM]:
    http://www.forum.dvhk.pl/

    Sporo informacji technicznych, opisow, instrukcji.

    Ludzie zyczliwi, Moderatorzy bezwzgledni.

    Jak mam czas, to tez tam czasem trolluje.

    Pzdr.J.P.

  • 5. Data: 2009-01-13 16:15:38
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    brum wrote:

    > czy do CI rowniez jest potrzebny jakis soft ?

    Do CI nie potrzebujesz żadnych softów. Moduł CAM
    który wsadzasz do slotu CI, ma w sobie oprogramowanie
    które się samo aktualizuje. Tak jak w tunerach.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-01-21 11:44:10
    Od: "matt" <m...@N...kaczkowo.com>

> [...]
    > dlatego potrzebuje bardziej idiotoodpornej instrukcji - czyli co konkretnie pobrac

    Z tego co pamiętam, to po wgraniu tego CAM'a
    powinno wszystko chodzić bez dodatkowego ustawiania
    czegokolwiek. Jeżeli nie chodzi, to może masz
    nieaktywną kartę? Ustaw na tym CAMie, włącz TVP1
    i zostaw na noc. Na innym tunerze karta chodzi?

    Pozdrawiam,
    matt

  • 7. Data: 2009-02-02 11:41:14
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > czegokolwiek. Jeżeli nie chodzi, to może masz
    > nieaktywną kartę? Ustaw na tym CAMie, włącz TVP1
    > i zostaw na noc. Na innym tunerze karta chodzi?

    na innym dziala bez problemu, na moim dzialaja tylko fta
    aktualnie mam gemini 460, probowalem ccam oraz mgcamd i czarno :)