  • 1. Data: 2009-01-13 11:23:50
    Temat: Tuner LeadTek - TV4 i Puls bez dźwięku
    Od: "Pioterek Krzystek" <p...@o...pl>

    Wtiam
    Mam nowy tuner LeadTek WinFast Expert2000 i nie mam dźwięku na TV4 i na na
    Pulsie ? :( Tylko słychać szum. Jak rozwiązać ten problem? Co z tym zrobić ?

    O co tu chodzi, TV4 i Puls bądź co bądź trochę niszowe telewizje nadają w złym
    standardzie, niewłaściwy sygnał stero czy jak? Przełączanie po systemach dźwięku
    nic nie daje .Tuner odbiera z nadajnika w Krakowie. Ale to niemożliwe, na
    poprzedniej wersji tunera z innym czipsetem dzwięk był, na Pulsie i TV4. Może
    ustawić inny kraj nadawania, tylko który?
    Jest ich około siedemdziesiąt. Na ustawieniu Armenia udało mi się zestroić
    dźwięk, ale obraz jest niedostrojony, nie ostry, bez wyraźnych kolorów. Po
    przebadaniu 30 innych krajów zrezygnowałem. W poprzedniej wersji tunera były
    oznaczenia PAL B/G, PAL DK i inne, teraz tego w oprogramowaniu nie ma. Nie
    wiadomo gdzie tego szukać.

    Ogólnie tuner jest taki sobie, taka zabawka. Kolory i rozdzielczość nie
    dorównują zwykłemu telewizorowi, na monitorze LCD to już jest tragedia, trzeba
    puścić na monitorze CRT, wtedy jako tako to wygląda. Oglądanie na pełnym ekranie
    powoduje rozmycie obrazu - utratę ostrości. Ogólnie to porażka jak mały
    telewizor LCD. Twarze są zawsze mało ostre - w stosunku do zwykłego telewizora.

    Nagrywanie na mpegach się zawiesza, jakiś błąd aplikacji exe. Tuner nagrywa wmv
    i bez kompresji. To pierwsze daje po nagraniu już zupełną utratę jakości, a bez
    kompresji utratę kolorów. W poprzedniej wersji oprogramowania można było wybrać
    rozdzielczość nagrania, w tym tunerze już nie. Jest tylko jedna rozdzielczość.
    Przy starcie nagrywania zawsze pojawia się hałaśliwy szum. Tuner się rozstraja
    po starcie nagrywania. Trzeba ten szum wycinać ręcznie.

    Telegazeta ma polskie znaki pół na pół. W menu jest, w tekstach nie ma polskich
    znaków.

    Dźwięk jest słabiutki, po opisanych już problemach z dwoma stacjami, bez
    dźwięku, na pozostałych dźwięk jest cichy, mało dynamiczny, nie taki wyraźny.

    Nie wiem jak można w Polsce tak działać i sprzedawać towar, który ma wady
    techniczne, niedoróbki, nie jest zgodny ze specyfikacją. Przecież są jakieś
    urzędy telekomunikacyjne, które dopuszczają sprzęt do użytku telekomunikacyjnego
    na terenie Polski i blokują sprzedaż bubla. Ten tuner to jakaś niedoróba.

  • 2. Data: 2009-01-13 12:06:18
    Temat: Re: Tuner LeadTek - TV4 i Puls bez dźwięku
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jeżeli chodzi o dźwięk to nw. stacje nadają dźwięk tylko analogowo.
    Pozostałe nadają również w Nicamie.
    Może być problem z oprogramowaniem.
    Przełóż do innego kompa

  • 3. Data: 2009-01-13 12:08:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli chodzi o dźwięk to nw. stacje nadają dźwięk tylko analogowo.
    > Pozostałe nadają również w Nicamie.
    > Może być problem z oprogramowaniem.
    > Przełóż do innego kompa

    Odpowiada się PO cytacie, nie cytuje się całości.
    To też do nadrobienia ZANIM zaczniesz używać usenetu.

  • 4. Data: 2009-01-13 12:15:18
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > Odpowiada się PO cytacie, nie cytuje się całości.
    > To też do nadrobienia ZANIM zaczniesz używać usenetu.

    dzięki za uwagę. będe pamiętał.

  • 5. Data: 2009-01-13 13:05:46
    Od: p...@o...pl

    > Jeżeli chodzi o dźwięk to nw. stacje nadają dźwięk tylko analogowo.
    > Pozostałe nadają również w Nicamie.
    > Może być problem z oprogramowaniem.
    > Przełóż do innego kompa

    Tak myślałem. Ale dlaczego mam dźwięk na Armenii ? A obrazu nie mam dobrego.
    Jest przecież przełącznik na piloci na mono. Naciskam mono i dalej nie mam
    dźwięku. Jeden chłopak z ciężkimi przejściami ustawił w tym tunerze dźwięk na
    Chinach . (pl.comp.pecet) Jak to do innego kompa? Mam jeden komputer i choćby
    nawet to na swoim chce oglądać telewizję. To jakby mi ktoś powiedział w salonie,
    że po tych ulicach nie może pan samochodem jeździć. Niech pan spróbuje na innych.

  • 6. Data: 2009-01-13 13:15:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak myślałem. Ale dlaczego mam dźwięk na Armenii ? A obrazu nie mam
    > dobrego.

    A anteny jakiej używasz?
    Pokojowej?
    Na zwykłym tv obraz z tej anteny jest prawidłowy?

    > Jest przecież przełącznik na piloci na mono. Naciskam mono i dalej nie mam
    > dźwięku.

    A co ma piernik do wiatraka i mono/stereo do możliwości odbierania
    analogowego dźwięku przez tuner?

  • 7. Data: 2009-01-13 13:52:39
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > A co ma piernik do wiatraka i mono/stereo
    > do możliwości odbierania analogowego dźwięku przez tuner?

    oj ma i to duzo !!!

    ?? wzory ??

    jp
    _____________________________________

  • 8. Data: 2009-01-13 13:59:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0901131450010.7563@sci.pam.szczec
    in.pl...

    > oj ma i to duzo !!!

    Odpowiada się pod cytatem.
    Nie cytuje się całości.

  • 9. Data: 2009-01-13 14:38:09
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    ~1000 postow miesiecznie ???

    czy ty naprawde nie masz co robic tylko torlujesz
    a teraz tutaj ???

    "top posting"
    nie wiem czemu wszystkich troli to tak wnerwia ???

    potem ida do pracy i odpisuja klientom "normalnie"

    PAMIETAJ:
    najwazniejsze - staraj sie pisac z sensem !!!

    poczytal bys troche "ze zrozumieniem", a nie udawal
    medrca:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Posting_style

    http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.poznan/m
    sg/6fa451eec2307098?hl=pl
    http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.poznan/m
    sg/0ccb45f2a3b84d9b?hl=pl
    http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.poznan/m
    sg/c92088355c2c5214?hl=pl

  • 10. Data: 2009-01-13 15:06:01
    Temat: Re: Tuner LeadTek - TV4 i Puls bez dzwieku
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Uzytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisal w
    wiadomosci news:Pine.LNX.4.64.0901131518000.7563@sci.pam.szczec
    in.pl...
    > ~1000 postow miesiecznie ???
    >
    > czy ty naprawde nie masz co robic tylko torlujesz
    > a teraz tutaj ???
    >
    > "top posting"
    > nie wiem czemu wszystkich troli to tak wnerwia ???

    No akurat Twoje posty, to od strony "artystycznej" zlamanie wszelkich
    zalecen dotyczacych netykiety. Ale Ty o tym wiesz i masz to gleboko w d....

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy