  • 11. Data: 2014-10-21 20:05:07
    Temat: Re: Historia połączeń telefonicznych
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-10-21 19:45, Pszemol pisze:
    > Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com> napisał:
    > ..

    > Kituś Bajtluś - potrafisz odpowiedzieć na pytanie czy nie potrafisz?
    > Nie pytałem o to jaki program można napisać pod Androida
    > tylko jaki już tam jest w telefonie dostarczony od Googla.

    Zależy od programu do obsługi połączeń zaszytego w systemie. W SAMSUNGU
    może być, w ALCATEL-u może nie być, w SONY może być, a w smartfonie
    innego producenta może nie być. Co producent, to inne rozszerzenia
    gołego Androida.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2014-10-22 01:53:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 21 Oct 2014 19:43:43 +0200, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Piszesz z pozycji kogoś kto zna system czy zgadujesz?
    > Bo co to znaczy "może nie mieć takiej funkcji"? Ma ją czy jej nie
    ma?

    Kurde. Google dostarcza tylko api. To producent telefonu wykorzystuje
    funkcje api np. w swoim dialerze. To co widzisz w telefonie to dzieło
    programistyczne producenta wykorzystujace api Androida dostarczane
    przez Googla. KPW? Android to api a nie jakis konkretny produkt z
    okreskonymi funkcjami. Jak ci się dialer nie podoba, napisz własny.
    Dialer może robić cokolwiek, np. przeszukiwac google i wyswietlac
    linki zawierajace strony z nr ktorym gadasz. Albo wyswietlac film.
    Albo przerwać rozmowe po 666 sekundzie.
    Albo mieć tylko cyfrową klawiaturę do wyboru nr bez bazy konraktów, a
    co niech userzy ćwiczą pamięć.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2014-10-22 02:39:09
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:m2664v$ctt$1@dont-email.me :
    > Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com> napisał w wiadomości
    > Kituś Bajtluś - potrafisz odpowiedzieć na pytanie czy nie potrafisz?

    OK, mój ma. W ajplach jak jeden nie ma to wszystkie nie mają. Spox, rozumiem pytanie
    "na poziomie ajpla" :)

    > Nie pytałem o to jaki program można napisać pod Androida
    > tylko jaki już tam jest w telefonie dostarczony od Googla.

    Gogiel-mogiel. Najwazjesze że "ta religia" (Andro) ma wielu Bogów i wybiera sie
    takiego jaki pasuje najlpiej wierzącemu. Ajpel ma jednego Boga, faszystowskiego :/

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 14. Data: 2014-10-22 09:29:08
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-10-22, o godz. 01:53:36
    Marek <f...@f...com> napisał(a):

> [...]
    > przez Googla. KPW? Android to api a nie jakis konkretny produkt z
    > okreskonymi funkcjami. Jak ci się dialer nie podoba, napisz własny.

    Nie do końca masz rację. Nexusy są telefonami referencyjnymi Google-a
    choć nie przez nich produkowane. I są to konkretne telefony z
    konkretnymi funkcjami a nie API.

    Zdrówko

  • 15. Data: 2014-10-22 10:14:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Nie do końca masz rację. Nexusy są telefonami referencyjnymi Google-a
    > choć nie przez nich produkowane. I są to konkretne telefony z
    > konkretnymi funkcjami a nie API.

    ale to nie znaczy, ze każdy telefon z Androidem ma taki sam dialer mieć.
    To jest demo technologii i pokazanie jak działa.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2014-10-22 10:42:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 Oct 2014 09:29:08 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    <b...@j...org.pl> wrote:
    > Nie do końca masz rację. Nexusy są telefonami referencyjnymi
    Google-a
    > choć nie przez nich produkowane. I są to konkretne telefony z
    > konkretnymi funkcjami a nie API.

    Zrobiłem pewien skrót myślowy. No ale ich funkcjonalność (konkretnych
    aplikacji w gotowym telefonie nexusaj) to tylko zrealizowana pewna,
    wybrana grupa możliwych funkcjonalności api. Jak pisałem wcześniej
    np. dialer może mieć tylko klawiaturę numeryczną i nic więcej.
    Wszystko zależy co "vendor" zamieści. A w ogóle pytanie Pszemola to
    jakieś dziwne jest, bo przecież w trakcie rozmowy można uruchomić
    aplikację kontakty i przyjrzeć historię dowolnego nr. Zresztą można
    uruchomić dowolną aplikację. Dla mnie pytanie bez sensu.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2014-10-22 16:06:33
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/22/2014 4:42 AM, Marek wrote:
> [...]
    > jest, bo przecież w trakcie rozmowy można uruchomić aplikację kontakty i
    > przyjrzeć historię dowolnego nr. Zresztą można uruchomić dowolną

    w iPhonie mozna tak zrobic? jak? <rs>

  • 18. Data: 2014-10-22 20:55:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

    > Źle postawione pytanie, w Androidzie wszystko można pod warunkiem, że
    > używa się aplikację, która posiada funkcjonalnośc o którą pytasz. Jeśli
    > dialer, który używasz nie podiada tej funkcji to go wymień na inny.
    > Genialne, prawda?

    Nie bardzo. Każda aplikacja musiałaby oferować wszystkie funkcjonalności do
    jakich urządzenie jest używane np nawigacja musiałaby mieć telefon i sms i
    latarkę i ...

  • 19. Data: 2014-10-22 21:05:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    John Kołalsky wrote:

> [...]
    > jakich urządzenie jest używane np nawigacja musiałaby mieć telefon i sms i

    po co? masz nawigację, dialer i latarkę.
    Ale jak bardzo chcesz to możesz to miec w jednej aplikacji.

  • 20. Data: 2014-10-22 21:55:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > po co?

    Bo tak napisał

    > masz nawigację, dialer i latarkę.
    > Ale jak bardzo chcesz to możesz to miec w jednej aplikacji.

    Aha