    From: Wilczak <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
    Date: Thu, 5 Jan 2017 15:43:02 +0000 (UTC)

    Koledzy.
    Od pewnego czasu mam tzw. dziurę w gazie w mojej Hondzie NTV 650
    Deauville. Otóż przy jeździe z prędkością powyżej 90 km/h na 4 i 5-tym
    biegu, ściągam manetkę gazu do zera i po dodawaniu gazu z początku nic się
    nie dzieje a nawet jakby trochę przyhamowuje a ciągnąc dalej gaz dopiero
    przyspiesza. Gaźniki, świece, membrany wszystko wydaje się OK. Przy
    jeździe "miejskiej" problemu nie ma. Ale już na autostradach i szybszej
    jeździe daje w kość. Problem ten miał również niejaki"diobeu" - Marcin
    Gardela. Opisał to 03.03.2009 na tym forum, ale nie ma zakończenia (a może
    się odezwie ?). Dodam jeszcze, że wcześniej zapalając zimny silnik na
    pełnym ssaniu wychodził on na wysokie obroty i płynnie na nich pracował.
    Teraz w takiej samej sytuacji po ok. 30 - 60 sek. obroty maleją a nawet
    silnik zgaśnie. Być może są to dwie różne problemy ,ale wcześniej ich nie
    było. Jeżeli miał ktoś z tym do czynienia to proszę o podzielenie się ze
    mną. W ubiegłym roku byłem z grupą 140 motorów w Watykanie - wjechaliśmy
    na Plac św. Piotra a w tym roku wybieramy się do Fatimy na 100-lecie
    objawień Matki Bożej więc chciałbym ten feler usunąć (a może ktoś chciałby
    z nami jeszcze pojechać?).
    Pozdrawiam wszystkich motocyklistów. Andrzej.