  • 11. Data: 2017-01-16 12:36:22
    Temat: Re: Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
    Od: Wilczak <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com>

    Monster napisal

    > Użytkownik "Wilczak" <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Niestety wystarczyło że napisałeś przez sikacza,dostałeś z miejsca łatkę
    > gimbusa:-)

    > Tomek
    > Ducati 900SS
    > Ironhead sidecar racer
    Tomku.
    Nie jestem chyba "na topie" bo nie łapię o co chodzi - właśnie
    przekroczyłem sześćdziesiątkę ( i niestety wcale nie chodzi tu o
    prędkość). Może przybliżysz mi to jakoś? Pozdrawiam.
    Andrzej.

  • 12. Data: 2017-01-16 16:30:16
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 16.01.2017 o 12:36, Wilczak pisze:

    > Tomku.
    > Nie jestem chyba "na topie" bo nie łapię o co chodzi - właśnie
    > przekroczyłem sześćdziesiątkę ( i niestety wcale nie chodzi tu o
    > prędkość). Może przybliżysz mi to jakoś? Pozdrawiam.

    odpowiedź masz w mojej stopce ;)
    Niestety gimbaza z sikacza zrobiła tu takie szambo że nikogo z tego
    zasranego portaliku podczepionego na siłę i dla kasy do grup newsowych
    nie traktuje sie poważnie

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 13. Data: 2017-01-16 18:20:06
    Od: gizmacz <g...@g...pl>

    W dniu 05.01.2017 o 16:43, Wilczak pisze:
    Problem ten miał również niejaki"diobeu" -
    > Marcin Gardela. Opisał to 03.03.2009 na tym forum, ale nie ma
    > zakończenia (a może się odezwie ?).

    Diobeu swój problem rozwiązał: " Pilot set screws wykręciłem 1 1/4 a nie
    2,5 jak było pierwotnie, zresztą po odebraniu motocykla z serwisu.
    Problem znikł. Winne były źle ustawione śruby pilot."
    Cała historia opisana jest tutaj:
    http://africatwin.com.pl/archive/index.php/t-1612.ht
    ml

    g.

  • 14. Data: 2017-01-16 21:24:12
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 16 - 01 - 2017 (poniedziałek) o godzinie 12:36, Wilczak napisał(a):

    > Nie jestem chyba "na topie" bo nie łapię o co chodzi - właśnie
    > przekroczyłem sześćdziesiątkę ( i niestety wcale nie chodzi tu o
    > prędkość). Może przybliżysz mi to jakoś? Pozdrawiam.
    > Andrzej.

    No dobra, to może ja coś spróbuję wyjaśnić. Co prawda, odpowiedź
    rzeczywiście jest w stopce Arniego, ale jest ona bardzo skrótowa i silnie
    emocjonalna... ;-)

    No więc, po kolei: pl.rec.motocykle to nie jest forum, tylko grupa
    dyskusyjna - jest to zupełnie odmienny twór internetowy, zarówno
    technologicznie, jak i "obyczajowo". Parę epok lodowcowych temu, aby móc
    korzystać z grup dyskusyjnych, trzeba było posiadać minimum wiedzy
    komputerowej - znaleźć serwer i skonfigurować pod niego specjalny program
    (czytnik grup). Powodowało to naturalną selekcję użytkowników, bo nie każdy
    był w stanie przez to przebrnąć ;-)

    Później, niestety, pojawił się portal "Ścigacz", czyli źródło wszelkiego
    zła ;-) Różni źli ludzie zainstalowali na nim "bramkę" - specjalny program,
    który sprawia, że na grupę dyskusyjną można się dostać równie łatwo, jak na
    forum. Efektem tego było to, że w krótkim czasie przeróżni półanalfabeci z
    gimnazjów zrobili nam tu niezły śmietnik... Od tej pory, co poniektórzy
    grupowicze, jak widzą post napisany przez "bramkę" "Ścigacza", na dodatek z
    "literówkami", to od razu traktują autora jak nierozgarniętego
    czternastolatka...

    Mam nadzieję, że wyjaśniłem Ci nieco całą sytuację.

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 15. Data: 2017-01-19 11:29:06
    Od: Wilczak <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com>

    gizmacz napisal

> [...]

    > 2,5 jak było pierwotnie, zresztą po odebraniu motocykla z serwisu.
    > Problem znikł. Winne były źle ustawione śruby pilot."

    Koledzy.
    Nie byłem świadomy animozji pomiędzy portalami. Co do pisowni to staram
    się pisać i wyrażać gramatycznie i po polsku - natomiast jak czytam
    niektóre wypowiedzi to chciałoby się zapytać, czy ci ludzie chodzili do
    szkoły. A co do IQ to nie wiem, czy obycie z informatyką jest jedynym
    wyznacznikiem inteligencji - np. IQ p. Dody jest podobno nieprzeciętnie
    wysoki... .
    A teraz do meritum. W związku z tym, że na tym portalu rozpocząłem więc
    wypadałoby go tu zakończyć. Dla przypomnienia - walczę z "dziurą" w gazie.
    Otóż we wstępie napisałem, że gaźniki i zapłon ok, bo przed wyjazdem
    oddałem motor do "wywołanego" warsztatu motocyklowego (mój chroniczny brak
    czasu), celem wyregulowania i usunięcia feleru. Kasę wydałem, zapewnienie
    że wszystko ok przyjąłem w dobrej wierze i pojechałem do Watykanu
    Oczywiście problem pozostał. Stwierdzono na reklamacji że problem jest
    poważniejszy - jaki, na razie nie wiadomo. Dałem spokój. Przyszła zima.
    Jak ostatnio pisałem wydłubałem gaźniki, wyczyściłem ultradźwiękowo i
    teraz stop bo mam zapalenie płuc... . Ale dzięki Wam i podesłanemu linkowi
    o gaźniku CV (fantastyczny dydaktycznie opis działania), dowiedziałem się
    wielu kapitalnych szczegółów. Nawiasem mówiąc warsztat samochodowy miałem
    od 1982 roku i na gaźnikach zęby zjadłem - ale SAMOCHODOWYCH. I tu jest
    pies pogrzebany. W gaźniku samochodowym układ przyspieszenia (poza innymi
    szczegółami) jest realizowany głównie poprzez pompkę wtryskiwacza i
    wtryskiwacz umieszczony w gardzieli gaźnika. Natomiast w gaźniku
    motocyklowym jest on realizowany poprzez układ podciśnienia działający na
    membrany przepustnic suwakowych sprzężonych ze stożkowymi iglicami
    otwierającymi dopływ paliwa do kanału dolotowego. W moim przypadku, po
    rozebraniu gaźników i weryfikacji elementów stwierdziłem, że w zasadzie
    wszystkie one są ok, ale iglice (piloty) składu mieszanki były wykręcone
    po 4 obroty. Więc wg. "diobeu-a" to jest przyczyna. Ja jednak po
    przestudiowaniu w/w opisu przypomniałem sobie, że na wiosnę, jak
    zdejmowałem filtr powietrza to wymieniłem taki mały filterek w puszce
    wyrównującej ciśnienie pomiędzy gaźnikami. Ja "dorobiłem" go z gąbki,
    która ma bardzo małą przepuszczalność, a z opisu wynika, że te opory
    przepływu powietrza atmosferycznego powinny być minimalne, bo ma to
    kolosalna znaczenie. Ponadto idąc pamięcią wstecz wydaje mi się, że czas
    pojawienia się tej "dziury" zbiega się z tym moim dorobionym filtrem.
    Dlatego (na razie teoretycznie) jestem pewien, że zmiana filterka pomoże,
    chociaż regulacja iglic (1 i 1/2 obrotu wg. mojej niemieckiej instrukcji)
    będzie również miała pewien wpływ. Ale nie ma tego złego co by na dobre
    nie wyszło. Przy okazji wyregulowałem sobie zawory, co było już konieczne.
    Jak poskładam najpierw siebie a potem motor i zrobię próbę to dam znać.
    Jeszcze raz dziękuję za opis działania gaźnika - wszystkim polecam.
    Pozdrawiam i dziękuję wszystkim. Andrzej.
    P.S. Myślę, że pielgrzymka do Fatimy będzie przebiegała bez "felerów".

  • 16. Data: 2017-01-28 21:55:55
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2017-01-19 o 11:29, Wilczak pisze:
    [cut]

    > Jak poskładam najpierw siebie a potem motor i zrobię
    > próbę to dam znać. Jeszcze raz dziękuję za opis działania gaźnika -
    > wszystkim polecam.
    > Pozdrawiam i dziękuję wszystkim. Andrzej.
    O! Ktos normalny.
    Co do gaznikow taki maly tip - sprawdz _wszystkie_ mozliwe oringi,
    uszczelki i w miare mozliwosci wymien.
    Dalej, stare w sensie zuzyte gazniki regulujesz tak naprawde na oko,
    sluch, wech, smak czy co tam wolisz. Napisales, ze zjadles zeby na
    samochodowych - to z motocyklowymi bedziesz mial juz z górki ;)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 17. Data: 2017-01-30 12:20:58
    Od: Wilczak <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com>

    Grzegorz Rogala napisal

> [...]

    > sluch, wech, smak czy co tam wolisz. Napisales, ze zjadles zeby na
    > samochodowych - to z motocyklowymi bedziesz mial juz z górki ;)
    Kolego.
    Dziękuję, właśnie tak robię - mikroskopijnej wielkości "o" ringi iglic
    składu mieszanki. Natomiast ciągle jeszcze nie zrobiłem próby "drogowej",
    a ta dopiero pokaże, czy znalazłem i usunąłem "feler". Jednak ciągle
    wydaje mi się, że (na razie teoretycznie) problem rozwiązałem, dzięki
    kapitalnemu opisowi działania gaźnika motocyklowego, za który (po raz
    wtóry) serdecznie dziękuję i wszystkim polecam. Jak tylko dokonam próby to
    zaraz zdam relację.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
    Andrzej Wilczak.
    P.S. Z ostatniej chwili: Rajd-Pielgrzymka motocyklowa do Fatimy w dniach
    11 - 18 czerwca, szczegóły na SWM.pl/rajd: Salezjański Wolontariat
    Misyjny-Młodzi Światu>>Rajd. Zapraszam.