  • 1. Data: 2009-01-05 22:21:20
    Temat: Hosting plikow
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Szukam serwisu do umieszczenia instalek aplikacji, bo strasznie to ssie z
    konta webowego i drogo wychodzi dokupowanie limitu transferu, no i trafilem
    na serwisy file hosting typu sendspace czy mediafire.
    Jak to jest z tymi serwisami w kwestii "direct linkow", jesli ma sie konto
    Pro (komercyjne) to czy opublikowane pliki beda dostepne linkiem
    bezposrednim dla moich klientow? Czy moze tylko moje konto bedzie miec
    dostep do innych plikow direct linkiem?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2009-01-06 01:18:55
    Temat: Re: Hosting plikow
    Od: afjk <a...@p...onet.pl>

    amazon s3

  • 3. Data: 2009-01-06 14:28:53
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 06 Jan 2009 02:18:55 +0100, afjk napisał(a):

    > amazon s3

    Drogo, przy transferze rzedu 100GB/m-c wychodzi tyle co wykupienie konta w
    home.pl

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 4. Data: 2009-01-06 14:54:33
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 06-01-2009 o 15:28:53 Norbert <n...@r...no> napisał(a):

    > Drogo, przy transferze rzedu 100GB/m-c wychodzi tyle co wykupienie konta w
    > home.pl

    Ale home nie daje Ci pakietu 100GB/m-c, więc porównujesz piernik do wiatraka.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 5. Data: 2009-01-06 17:39:13
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    Norbert pisze:

    > Drogo, przy transferze rzedu 100GB/m-c wychodzi tyle co wykupienie konta w
    > home.pl

    nazwa.pl daje 2000 GB na rok... czyli cos okolo 166 GB/mc...

    TornadoTN (Tomek N.) --> http://www.tomek.net.pl

  • 6. Data: 2009-01-06 19:42:34
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Tue, 06 Jan 2009 17:39:13 -0000, TornadoTN - (Tomek N.) <t...@d...net.pl> wrote:

    > nazwa.pl daje 2000 GB na rok... czyli cos okolo 166 GB/mc...

    Rocznie, a nie miesięcznie? hosteurope.de daje VPS z 1TB na miesiąc za EUR13 (co
    oczywiście wychodzi kilka razy taniej od amazonu).

    --
    this.author = new Geek("porneL");

  • 7. Data: 2009-01-06 19:52:06
    Od: Exe Very Cute <k...@p...Xonet.pl>

    porneL pisze:
    > Rocznie, a nie miesięcznie? hosteurope.de daje VPS z 1TB na miesiąc za
    > EUR13 (co oczywiście wychodzi kilka razy taniej od amazonu).

    Servage.net daje 5010 GB / mies za 25 zł.
    Mój rekord to wykorzystanie z tego ~1TB.
    Z tym, że nie chodzi to jak dedyk... ;-> natomiast najwolniej działają
    tam bazy, może do plików się nada (zaznaczam że szybko zamykają konta za
    nielegalne pliki).

    Pozdr
    Exe Very Cute