  • 1. Data: 2009-01-03 06:23:12
    Temat: Strona w 100% zgodna z w3 sypie się w Dreamweaverze - Jak to możliwe?
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Witam,

    Jak w temacie, jeden z najlepszych programów do tworzenia stron www nie
    potrafi poprawnie wyświetlić strony... jak dla mnie hańba - i tym samym
    wielki minus - posiadam stronę w pełni zgodną ze standardami w3
    (xhtml/css), która przy podglądzie rozsypuje się, to samo jest podczas
    widoku 'split'...

    (Strona sypie się tylko w dreamweaverze, uniemożliwiając tym samym prace
    - w przeglądarkach wyświetla sie poprawnie)

    Z tego wzgledu ze wole edytowac stronę wizualnie niż od strony kodu,
    bardzo mi to przeszkadza - w tym przypadku wręcz uniemożliwia zrobienie
    czegokolwiek ponieważ elementy nakładają sie na siebie - dodam że strona
    ta jest bardzo prosta, korzysta z efektu /moo.fx/ 'accordion' oraz
    prostego rotatora obrazków (także JS) mam na uwadze to że podczas edycji
    wizualnej strony, JS jest nieaktywny, ale strona jest w 100% zgodna z
    XHTML, i nawet w przeglądarkach (Opera, FF 2.x i 3.x, IE 6, IE7)
    wszystko wyświetla sie poprawnie (po wyłączeniu JS) - tak jak być powinno

    Jest na to jakieś lekarstwo? ewentualnie jakiś inny edytor - Testowalem
    Composera ale jest on dosc ograniczony...

    Pozdrawiam,
    --
    \_/|___|___|_| |___| mail[at]vcore.pl