  • 41. Data: 2019-02-01 14:50:10
    Temat: Re: Huawei - kupować czy unikać?
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-01 o 12:46, Trybun pisze:

    > Piszesz o telefonie czy TV? U mnie w telefonie Huawei w żaden sposób nie
    > idzie wejść na stronę YT, gdy kliknę na YT w przeglądarce to i tak
    > uruchamia się aplikacja YT  i wyskakuje komunikat o błędzie. W TV to samo.

    Masz asystenta w telefonie. Powiedz mu połącz mnie z YOUTUBE.

    --
    animka

  • 42. Data: 2019-02-02 14:32:06
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-02-01 o 14:50, Animka pisze:

    > Masz asystenta w telefonie. Powiedz mu połącz mnie z YOUTUBE.

    W telefonie w którym jest Asystent to i jest YT;-)

  • 43. Data: 2019-02-02 16:39:51
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-02 o 15:32, Trybun pisze:

    > W telefonie w którym jest Asystent to i jest YT;-)

    To w komputerze kliknij na ten link.
    https://www.youtube.com/

    --
    animka

  • 44. Data: 2019-02-04 09:34:45
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-01-28 o 21:36, WAM pisze:

    > Czasem przeciwnie - w jednej z aktualizacji Samsung usunął mi YT z
    > telewizora i ze "sklepu". I na tym się użyteczność tego urządzenia
    > skończyła.

    Tam się jakieś licencje chyba pokończyły bo mi z napędu BD LG też
    skasowali YT.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 45. Data: 2019-02-04 20:01:33
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-30 o 14:40, Trybun pisze:

    > Może to jednak nie był autoryzowany sklep.. Bo miałem do czynienia i z
    > serwisem Sony, pogwarancyjna wycena i naprawa kamery taka że np taki
    > Asus mógłby brać przykład.

    Owszem, był. Zależało mi na 5-cio letniej gwarancji. Nowiusieńki
    obiektyw koniec końców sprzedałem na Allegro ze stratą.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 46. Data: 2019-02-04 20:07:27
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-30 o 12:43, dizel pisze:

    > Także nie bardzo wiem od czego to zależy. Dziwna firma.

    Więc właśnie. Najgorsze jest to, że uzależniłem się od niej bo w
    aparatach jest tak, że wyposażenie dodatkowe jest kosztowniejsze i jest
    kompatybilne z daną marką jedynie. Jeśli chciałbym przejść na inną
    markę, musiałbym z ogromną stratą pozbyć się wszystkiego. :-(

    Zresztą powiem Ci, że Nikon wcale nie jest lepszy. Potrafi on propagować
    błędny firmware przez kolejne modele mimo licznych zgłoszeń. Pewnie nie
    przeginali by pały aż tak jak Sony w moim przypadku, ale zachowanie
    również nie jest fair.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek