  • 31. Data: 2019-01-30 12:43:32
    Temat: Re: Huawei - kupować czy unikać?
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Marek S formulated the question :

    Chyba żartujesz. Jeden z droższych tabletów za 2500zł brany w markecie
    za gotówkę od Sony. W czasie gwarancji oddany do naprawy bo przycisk
    jeden nie działał i głośniki przestały. Wiesz co serwis stwierdził?
    Najpierw wymienimy odpłatnie (coś koło 700zł ekran), a potem resztę
    możemy zrobić w ramach gwarancji nieodpłatnie. Wszystko by było fajnie
    tylko nie wiem o co im chodziło z tym ekranem bo żadnej usterki ekranu
    nikt nie zgłaszał. Konieć końców znajomy zrobił wszystko za 150zł.
    Ale mam też znajomego który kupuje flagowce Sony ze sporym abo i
    praktycznie nigdy nie miał problemu z serwisem, wszystko mu bez
    problemu wymieniali.
    Także nie bardzo wiem od czego to zależy. Dziwna firma.

  • 32. Data: 2019-01-30 14:40:15
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-29 o 23:03, Marek S pisze:

    > No to moja przypowieść. Kupiłem jeden z najdroższych aparatów
    > fotograficznych Sony. Dobrałem do niego obiektyw bo na stronach Sony
    > był on kompatybilny z aparatem. Nie był - jak się okazało. Sony mnie
    > przeprosiło za błąd na stronie a parę tysiączków poszło się jeb...
    > Żadnej propozycji rozwiązania problemu. Mogłem jedynie procesować się.

    Może to jednak nie był autoryzowany sklep.. Bo miałem do czynienia i z
    serwisem Sony, pogwarancyjna wycena i naprawa kamery taka że np taki
    Asus mógłby brać przykład.

  • 33. Data: 2019-01-30 14:41:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-30 o 12:43, dizel pisze:
> [...]
    > problemu wymieniali.
    > Także nie bardzo wiem od czego to zależy. Dziwna firma.

    Może w tym wypadku zaważyło co innego. Może ekran nie był już na
    gwarancji. Tak, niektóre firmy prowadzą takie praktyki że
    poszczególnione podzespoły są wykluczone z ogólnej gwarancji. Miałem
    taki przykład z nawigacją Goclever, kiedy to po niespełna roku padł
    ekran, a okazało się że gwarancja na niego to tylko 6 miesięcy.

  • 34. Data: 2019-01-30 14:41:45
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-28 o 21:36, WAM pisze:

    > Czasem przeciwnie - w jednej z aktualizacji Samsung usunął mi YT z
    > telewizora i ze "sklepu". I na tym się użyteczność tego urządzenia
    > skończyła.
    >
    > WAM

    Jeżeli był na gwarancji to pozostaje zwrócić telewizor.

  • 35. Data: 2019-01-30 17:20:01
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    After serious thinking Trybun wrote :

> [...]
    > kiedy to po niespełna roku padł ekran, a okazało się że gwarancja na niego to

    Tu chodzi o to że ekran działał i nikt nie zgłaszał żadnej usterki
    ekranu, a oni chcieli zacząć naprawę od wymiany ekranu. Do tej pory nie
    bardzo rozumiem o co im chodziło.

  • 36. Data: 2019-01-30 20:56:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 30 Jan 2019 14:41:45 +0100, Trybun <c...@j...ru> wrote:

    >Jeżeli był na gwarancji to pozostaje zwrócić telewizor.
    Nie był na gwarancji. Miał już kilka lat życia ale YT działało aż do
    momentu gdy aplikację usunęli.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 37. Data: 2019-01-31 09:42:40
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-30 o 17:20, dizel pisze:

    > Tu chodzi o to że ekran działał i nikt nie zgłaszał żadnej usterki
    > ekranu, a oni chcieli zacząć naprawę od wymiany ekranu. Do tej pory
    > nie bardzo rozumiem o co im chodziło.

    Faktycznie trudno to zrozumieć.

  • 38. Data: 2019-01-31 09:43:06
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-30 o 20:56, WAM pisze:

    > Nie był na gwarancji. Miał już kilka lat życia ale YT działało aż do
    > momentu gdy aplikację usunęli.
    >
    > WAM

    Dziwne zagranie Samsunga. Przecie obsługa YT to dla wielu użytkownikow
    ważny element.

  • 39. Data: 2019-01-31 17:12:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-31 o 10:43, Trybun pisze:

    > Dziwne zagranie Samsunga. Przecie obsługa YT to dla wielu użytkownikow
    > ważny element.

    W moim Samsungu aplikacja jest ale i tak można (jak kto chce) wejść
    linkiem, a nie aplikacją.

    --
    animka

  • 40. Data: 2019-02-01 11:46:46
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-31 o 17:12, Animka pisze:

    > W moim Samsungu aplikacja jest ale i tak można (jak kto chce) wejść
    > linkiem, a nie aplikacją.

    Piszesz o telefonie czy TV? U mnie w telefonie Huawei w żaden sposób nie
    idzie wejść na stronę YT, gdy kliknę na YT w przeglądarce to i tak
    uruchamia się aplikacja YT  i wyskakuje komunikat o błędzie. W TV to samo.