    From: "jasiek" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Hydrofor - jakie prawidłowe ciśnienie wody?
    Date: Sat, 23 Oct 2010 10:39:40 +0200

    Witam

    Po pierwsze przepraszam, jeżeli pytanie jest skierowane nie do tej grupy co
    trzeba, ale jakoś ta grupa wydawała mi się najodpowiedniejsza.
    Co do pytania, chciałem zapytać jakie wg Was powinno być ciśnienie wody w
    hydroforze? Obecnie dolne ciśnienie przy którym ząłącza się pompa to 2at. a
    górne przy którym się wyłącza to 3,8at.
    Hydrofor ma pojemność jakieś 180 litrów

    No i teraz pytanie, czy nadal trzymać się takich parametrów, czy jakoś je
    skorygować. Pytam bo trochę często włącza się ostatnio hydrofor i muszę
    dopompować powietrza.

    pozdrawiam

    jasiek

    Nie wiem czy mam podać jakieś dodatkowe dane, w razie czego napiszcie co mam
    jeszcze dopisać.