  • 1. Data: 2009-01-13 09:52:46
    Temat: Nikon a GRU [ D400]
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    http://nikonrumors.com/wp-content/uploads/2009/01/ni
    kon-d400-russina-magazine.jpg

  • 2. Data: 2009-01-13 10:15:51
    Temat: Re: Nikon a GRU [ D400]
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > http://nikonrumors.com/wp-content/uploads/2009/01/ni
    kon-d400-russina-magazine.jpg

    to ja to przepiszę:

    Nikon D400: krzaczki krzaczki

    krzaczki krzaczki krzaczki Nikon D400 krzaczki krzaczki krzaczki
    krzaczki krzaczki Nikon D300 krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki
    krzaczki D400 krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki 14,3-krzaczki
    krzaczki CMOS-krzaczki krzaczki ISO krzaczki krzaczki 100 krzaczek 6400
    krzaczki krzaczki krzaczki HD-krzaczki krzaczki 1080p krzaczki 24
    krzaczki krzaczki Nikon D400 krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki
    krzaczki krzaczki krzaczki CF/UDMA krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki
    922 000 krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki
    krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki
    krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki
    krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki 2000 krzaczki krzaczki krzaczki
    krzaczki.

    ;)

    Dobrze, że ruskie cyferki przynajmniej mają po ludzku :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 3. Data: 2009-01-13 10:30:41
    Od: q...@g...com

    On 13 Sty, 11:15, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

> [...]
    >

    > ;)
    >
    > Dobrze, że ruskie cyferki przynajmniej mają po ludzku :)

    u mnie nie ma krzakow,ale po rusku nie umiem;-(
    Stam

  • 4. Data: 2009-01-13 10:41:52
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    q...@g...com pisze:

    > u mnie nie ma krzakow,ale po rusku nie umiem;-(

    Nikon D400 - Idealny kompromis. Ja nie znam rosyjskiego. Umiem tylko
    czytać ich literki i można co nieco się zorientować. Czy można prosić
    skan w większej rozdzielczości, bo ciężko się to czyta.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 5. Data: 2009-01-13 10:43:07
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Paweł W. wrote:

    > Nikon D400 - Idealny kompromis. Ja nie znam rosyjskiego. Umiem tylko
    > czytać ich literki i można co nieco się zorientować. Czy można prosić
    > skan w większej rozdzielczości, bo ciężko się to czyta.

    Niech ktoś powie czy nagrywa filmy, tylko to jest ważne.

  • 6. Data: 2009-01-13 10:45:04
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik <q...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 13 Sty, 11:15, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    >u mnie nie ma krzakow,ale po rusku nie umiem;-(
    >Stam

    Toż nawet z tłumaczenia Dominika wiadomo o co chodzi:

    14,3 Mpx, CMOS, ISO 100-6400, filmy HD 1080p 24klatki/s, obsługa UDMA ,
    922000-pikselowy wyświetlacz.

    2000 to cena gazu dla polszy ;)

  • 7. Data: 2009-01-13 10:45:58
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Niech ktoś powie czy nagrywa filmy, tylko to jest ważne.

    No oczywiście, że nagrywa. Jak D90 nagrywa to wyższy model miałby nie
    nagrywać? 1080p.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 8. Data: 2009-01-13 10:51:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Paweł W. wrote:

    > No oczywiście, że nagrywa. Jak D90 nagrywa to wyższy model miałby nie
    > nagrywać?

    Tak, wtedy jest bardziej pro :>

  • 9. Data: 2009-01-13 10:51:53
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > Toż nawet z tłumaczenia Dominika wiadomo o co chodzi:
    >
    > 14,3 Mpx, CMOS, ISO 100-6400, filmy HD 1080p 24klatki/s, obsługa UDMA ,
    > 922000-pikselowy wyświetlacz.

    Ależ dokładnie o to chodziło, przecież napisałem że cyferki to mają po
    ludzku przynajmniej :)

    > 2000 to cena gazu dla polszy ;)

    To raczej cena w $ w jueseju :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 10. Data: 2009-01-13 11:01:35
    Od: Gambit <K...@g...com>

    dominik napisał(a):

    > To raczej cena w $ w jueseju :)

    "Około dwóch tysięcy dolarów, co nie jest za dużo dla *ustrojstwa*
    takiego <coś>"

    "ustrojstwa" ;)