  • 11. Data: 2011-03-22 18:41:15
    Temat: Re: IE6
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    > Nie - e! Moim zdaniem chłop został przymuszony do poprawienia strony pod
    > IE6 bądź wdrożenia jakiejś funkcjonalności i... klnie na czym świat stoi

    Strony robię od dawna i od zawsze dostosowuję je do IE6. Tak więc moja
    frustracja nie jest jednorazowa, ale narastała przez lata :) Jeśli Wy nie
    jesteście sfrustrowani z powodu IE6, to gratuluję. Działanie strony pod IE6
    jest jeszcze cały czas wymagane.

    R.

  • 12. Data: 2011-03-22 18:52:50
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Dziś na Onecie był artykuł z okazji n-tej rocznicy wydania IE6.
    Przy okazji podano taki oto link: http://ie6countdown.com/

    R.

  • 13. Data: 2011-03-22 19:01:23
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 22-03-2011 19:41, Robbo pisze:

> [...]
    > nie jesteście sfrustrowani z powodu IE6, to gratuluję. Działanie strony
    > pod IE6 jest jeszcze cały czas wymagane.

    To zależy od regionu świata:
    http://ie6countdown.com/index.html

    --
    Peter

  • 14. Data: 2011-03-22 19:03:16
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 22-03-2011 19:38, Robbo pisze:

    > O tym nie pomyślałem. Ja robię strony działające także pod IE6 i nie
    > rozliczam tego osobno. Ale to dobry pomysł, żeby brać dodatkową kasę :)

    Ciekawe ilu takich jest klientów, którzy są gotowi za to zapłacić. Z
    mojego doświadczenia wynika, że większość nawet nie wie którą wersję ma,
    a co dopiero stawiać wymagania co do konkretnej wersji przeglądarki :P

    --
    Peter

  • 15. Data: 2011-03-22 19:24:59
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 19:41:15 +0100, Robbo napisał(a):

    > Jeśli Wy nie
    > jesteście sfrustrowani z powodu IE6, to gratuluję. Działanie strony pod IE6
    > jest jeszcze cały czas wymagane.

    Kiedyś była na ten temat dyskusja tu na forum. Chodziło o to czy strony WWW
    należy dostosowywać do przeglądarek czy raczej klienci powinni aktualizować
    sobie, w końcu darmowe, przeglądarki. Poszukaj sobie tej dyskusji - bardzo
    ciekawa.

    Konkluzja była mniej więcej taka: jeśli jeździsz zepsutym autem, w którym
    zacierający hamulec ściąga Cię w jakąś stronę, to nie zażądasz od wykonawcy
    drogi aby ją pochylił abyś mógł jechać prosto a już w szczególności gdy
    nowe auto czeka na Ciebie gratis. Reasumując: jak zdezelowaną przeglądarkę
    ma klient tak zdezelowaną będzie widział stronę. Musi się z tym pogodzić
    albo zaktualizować przeglądarkę. Jego wybór.

  • 16. Data: 2011-03-22 19:49:04
    Temat: Re: [OT] Re: IE6
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...com>

    On Tue, 22 Mar 2011 15:35:08 +0100, Paweł Piskorz wrote:
    > Jeszcze w Polsce ktoś chce IE6? Czy może tylko zagraniczne zlecenia
    > robisz?

    przewaznie nierobie.

    jak przestawiam swoja oferte na zrobienie strony, zaznaczam ze strony nie
    dostoswuje do ie6, ale jesli ktos chce, moge to zrobic rozliczajac za
    godziny. i ze to ostatecznie decyzja biznesowa czy chca wydac x kasy aby
    y ludzi moglo zobaczyc ich strone. przewaznie sie nie decyduja

    --
    pozdrawiam, |<onrad

  • 17. Data: 2011-03-22 20:27:44
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Tue, 22 Mar 2011 10:29:19 -0000, Robbo <y...@m...com> wrote:

    > Mam takie pytanie: co byś zrobił, gdybyś spotkał na ulicy jednego z
    > twórców IE6 i wiedziałbyś, że za swoje działania nie poniesiesz
    > konsekwencji karnych?

    Postawił bym mu piwo.

    To nie wina twórców IE, że jakiś menadżer menadżerów menadżerów z dywizji
    strategiczno-ideologiczno-dupocałującej wpadł na pomysł nierozwijania
    przeglądarki aż moda na Internet się skończy.

    Co byś zrobił, jakbyś spotkał twórców Opery 6, czy Mozilli 0.9?

    --
    regards, porneL

  • 18. Data: 2011-03-22 21:37:41
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    No to jak w końcu z tym piwem wypitym z twórcą IE6?
    Może jednak rozżarzony pręt w tyłek, a nie piwo? ;)

    R.

  • 19. Data: 2011-03-22 22:14:31
    Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl>

    On 22.03.2011 19:41, Robbo wrote:

> [...]
    > nie jesteście sfrustrowani z powodu IE6, to gratuluję. Działanie
    > strony pod IE6 jest jeszcze cały czas wymagane.

    Zadziwiające - ja już od jakiegoś 1.5 roku nie dostosowywałam żadnej
    strony pod ie6, i na dodatek żaden klient się nie upominał.

    --
    Bastet_Milo

  • 20. Data: 2011-03-23 12:46:49
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2011-03-22 21:27, porneL wrote:

    > Postawił bym mu piwo.

    Twórcom osCommerce też byś postawił?

    > To nie wina twórców IE, że jakiś menadżer menadżerów menadżerów z dywizji
    > strategiczno-ideologiczno-dupocałującej wpadł na pomysł nierozwijania
    > przeglądarki aż moda na Internet się skończy.

    To nie menadżer stworzył i zaimplementował losową obsługę standardów.

    > Co byś zrobił, jakbyś spotkał twórców Opery 6, czy Mozilli 0.9?

    Zapytałbym (przy piwie oczywiście ;)) jak to możliwe, że przy mniejszym
    (Opera) lub zerowym (Mozilla) budżecie udało im się uniknąć takich
    błędów jakie ma IE6.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";