  • 11. Data: 2009-07-10 22:03:23
    Temat: Re: IIS MSSQL i przekazywanie daty
    Od: drzejb <D...@g...com>

    On 10 Lip, 21:31, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:
    > Użytkownik "drzejb" <D...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:3d8fb625-af69-482c-a49d-c29b84f4b925@
    32g2000yqj.googlegroups.com...

    > Co rozumiesz przez miejsce przekazywania? Skadbys i jakbys tego nie wywowal,
    > to wykona sie w/na SQL'u.
    >
    > sz.

    hmm wydaje mi się, że wyjaśniłem to w nawiasie
    to jest w miejscu prezentacji a nie tam gdzie porównuję dane

    czyli np. select convert (..data....) from xxx where data=@data

    jak widzisz jako wynik podaję dane po convert ale porównuje bez
    convert (zresztą czy to jest problem, że dane do prezentacji
    przygotowuje w sql a nie w iis ?)