  • 1. Data: 2002-06-26 21:56:22
    Temat: IRC i RevDNS w Netii
    Od: "Kamil K. [horiz0n]" <h...@W...wp.pl>

    witam

    mam taki dziwny problemik:
    czekalem na wips do Rev-a mojej domenki, nie doczekalem sie w koncu.
    az dzis netia do reva wpisala wszystkim uzytkownikom domene w stylu:
    ip-xxx.xxx.xxx.xxx.netia.com.pl

    problem polega na tym, ze np. logujac sie na serwerze irca w sieci EfNet
    wszystko jest ok, i mam reva, natomiast zaden polski server irca nie
    widzi mojej domeny imam dalej +ir :(

    czym to moze byc spowodowane i do kogo kierowac swoje pretensje ?

    pozdrawiam
    --
    kamil.k
    icq 17114892

  • 2. Data: 2002-06-26 22:05:11
    Temat: Re: IRC i RevDNS w Netii
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Kamil K. [horiz0n] <h...@w...wp.pl> wrote:
    > az dzis netia do reva wpisala wszystkim uzytkownikom domene w stylu:
    > ip-xxx.xxx.xxx.xxx.netia.com.pl

    $ host 213.17.251.33
    33.251.17.213.IN-ADDR.ARPA domain name pointer ip-213-17-251-33.netia.com.pl

    $ host ip-213-17-251-33.netia.com.pl
    Host not found.

    > problem polega na tym, ze np. logujac sie na serwerze irca w sieci EfNet
    > wszystko jest ok, i mam reva,

    a to bardzo dziwne

    > natomiast zaden polski server irca nie widzi mojej domeny

    a to bardzo słuszne (jw. "Host not found")

    p.

  • 3. Data: 2002-06-27 05:51:03
    Od: "Kamil K. [horiz0n]" <h...@W...wp.pl>

    Piotr KUCHARSKI wrote

    > a to bardzo słuszne (jw. "Host not found")
    >
    > p.

    przepraszam, zwracam honor ;) poprostu jeszcze po poludniu byla zgodnosc
    w revach, teraz sie okazuje ze nie ma fqdn.

    ale przynajmniej wiem gdzie szukac przyczyny.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-07-02 14:34:10
    Temat: IRC, domeny, k-line (bylo: IRC i RevDNS w Netii)
    Od: m...@m...eu.org (Mrooveq)

    Jak juz poruszylismy temat IRCa i domen, to chcialbym sie przy okazji
    dowiedzic jaki jest sens takiej k-line:
    K *.*.*.*.*.*.*.*.* DNS pollution/abuse (Borys@02/06/22) * 0 -1
    ?

    Bo ze ogranicza pomyslowosc w wymyslaniu "wesolych" domen do zastosowan
    IRCowych to wiem, a czy sluzy jeszcze do czegos innego?

    Pozdrawiam
    Adam Frankowski

    PS. Prosze nie odpowiadac w stylu "IRC jest twoim przywilejem",
    bo to wiem i nie o to pytam.

  • 5. Data: 2002-07-02 16:10:02
    Temat: Re: IRC, domeny, k-line (bylo: IRC i RevDNS w Netii)
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik <m...@m...eu.org> wyplodzil:

    > Jak juz poruszylismy temat IRCa i domen, to chcialbym sie przy okazji
    > dowiedzic jaki jest sens takiej k-line:
    > K *.*.*.*.*.*.*.*.* DNS pollution/abuse (Borys@02/06/22) * 0 -1
    > ?

    Przytoczyć odpowiedni cytat co z RFC dot. długości hosta (ilości
    członów) ?

    > Bo ze ogranicza pomyslowosc w wymyslaniu "wesolych" domen do
    > zastosowan IRCowych to wiem, a czy sluzy jeszcze do czegos innego?
    [...]

    Tak - temu samemu, co np. że nie powinno być symbolu "/" w błędnie
    skonfigurowanym dns'ie
    (co stworzyło nie tak dawno 'ciekawą' sytuację przy interpretacji ircd na k-line).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    b...@i...pl

  • 6. Data: 2002-07-02 17:23:06
    Od: m...@m...eu.org (Mrooveq)

    In article <afsi5a$bbj$7@news.tpi.pl>, DooMiniK wrote:
    > Użytkownik <m...@m...eu.org> wyplodzil:

    > Przytoczyć odpowiedni cytat co z RFC dot. długości hosta (ilości
    > członów) ?

    No tak, to jak szukanie okularow majac je na nosie...
    Nie przyszlo mi do glowy RFC.

    > Dominik Siedlak (bachus)
    > b...@i...pl

    Dziekuje za rzeczowa odpowiedz i pozdrawiam.
    Adam Frankowski

  • 7. Data: 2002-07-16 08:45:05
    Temat: Re: IRC, domeny, k-line
    Od: Pawel Bernat <a...@a...flynet.pl>

    DooMiniK <b...@p...wp.pl> wrote:
    > Użytkownik <m...@m...eu.org> wyplodzil:

    > Przytoczyć odpowiedni cytat co z RFC dot. długości hosta (ilości
    > członów) ?
    Tak.

    p.
    --