  • 1. Data: 2002-06-24 23:13:09
    Temat: Sfera to zart
    Od: "Hazan" <h...@p...onet.pl>

    Czesc - oto czego dowiedzialem sie od pani w sferi ktora proponowal mi lacze
    do internetu.
    Poniewaz jakies 4 miesiace temu zglosilem sie do nich ze chce miec
    interent - teraz odezwali sie do mnie ze jest promocja a od wrzesnia beda
    lacza za zryczaltowana oplata. Jednak im dalej w las...

    Otoz sferia za 19 pln zainstaluje mi ich urzadzenie ( cokolwiek to jest )
    dzieki ktoremu bede mial dostep
    do netu - UWAGA platne za kazda minute :)) - troche sie usmialem ale pani
    szybko mi wytlumaczyla ze od wrzesnia bedzie stala oplata miesiecza wiec ide
    dalej z pytaniami ...

    Urzadzenie ktore mi zaistaluja jest za kucja - kaucja wynosi UWAGA II - 2000
    PLN - znow sie usmialem ale
    pani wytlumaczyla mi ze w okresie promocj ( poniewaz zglosilem sie do nich
    pare miesiecy temu ) nie bede placil
    kaucji jedynie podpisze weksel - jescze bardziej sie usmialem !!!

    Pytajac jakie bedzie lacze- pani odpwiedzial mi ze 125 k - wiec pytam sie
    jak bedzie jego cena
    - UWAGA III -300PLN/ za miesiac - tu juz nie wytrzymalem i podziekowalem za
    telefon.

    Ludzie ktos w Sferi pomyli sie bardzo zatrudniajac kierownika od marketingu
    i sprzedazy - no cos taka chyba juz
    jest polska zeczywistosc

    wiec dla mnie Sfera to niesmaczny zart

    Pozdrawiam
    Hazan

  • 2. Data: 2002-06-24 23:43:05
    Temat: Oczywiscie mialo byc SFERIA
    Od: "Hazan" <h...@p...onet.pl>

    W calym poscie tez sie pare razy pomylilem - oczywiscie chodzilo mi o SFERIE
    nie Sfere
    sorry za pomylosa
    Hazan

  • 3. Data: 2002-06-26 07:51:47
    Temat: Re: Sfera to zart
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, "Hazan" <h...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >pare miesiecy temu ) nie bede placil
    >kaucji jedynie podpisze weksel - jescze bardziej sie usmialem !!!
    A tak konkretnie to co Ci się nie spodobało? Przy instalacji Chello też
    musiałem podpisać weksel w związku z modemem kablowym. Jest jakiś provider,
    który daje Ci drogi sprzęt bez weksla, kaucji, lub opłaty instalacyjnej
    zawierającej cenę urządzenia?

> [...]
    >jak bedzie jego cena
    > - UWAGA III -300PLN/ za miesiac - tu juz nie wytrzymalem i podziekowalem za
    To jest oferta głównie dla ludzi, którzy (z braku możliwości technicznych...)
    nie mogą mieć SDI. Naprawdę uważasz, że cena SDI *2 (przy porównywalnych
    parametrach) to za drogo?

    >wiec dla mnie Sfera to niesmaczny zart
    Pewnie, powinni jeszcze dopłacać za to, że korzystasz.
    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 4. Data: 2002-06-26 07:53:14
    Od: "Jakub Pietroń" <u...@g...pl>

> [...]
    > jak bedzie jego cena
    > - UWAGA III -300PLN/ za miesiac - tu juz nie wytrzymalem i podziekowalem

    A potem sie okazalo ze to lacze do sieci szkieletowej 100Mbit/sec
    ;)))))))))))))

  • 5. Data: 2002-06-26 07:53:54
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Ja rowniez kontaktowalem sie z Sferia. Otrzymalem dosc podobne informacje
    128kbps lacze, 2000zl za sprzet, brak abonamentu do wrzesnia, oplaty za
    minute sa dwie w zaleznosci od godzin 12 i 9 groszy czy jakos tak. Mysle ze
    oferta mogla by byc alternatywa dla osob uzywajacych 0202122 gdyby 1. Niski
    abonament 2. Brak kaucji/weksla. Wtedy nadal placi sie za czas ale
    uzyskujemy wieksza predkosc co dla niektorych jest wazne.

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 6. Data: 2002-06-26 16:08:01
    Od: "<szpila>" <s...@a...3w.com.pl>

    "Szymon Sokół" <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote in message

> [...]
    > parametrach) to za drogo?

    > Pewnie, powinni jeszcze dopłacać za to, że korzystasz.

    co do weksla nie dyskutuje..jest sprzet cos wart trzeba to jakos
    zabezpieczyc...

    jezeli nie uwazasz ze 2xSDI to malo to jestes bardzo bogaty (albo dziwny...)
    tepsy nie lubie i do tej pory myslalem ze jest najdrozsza (stara neo 266 zł
    za 256 k)
    uwazam za bardzo droga impreze.
    a 300 zł za 125 k jak nazwac????

    Na ich stronie (teraz w przebudowie hehe...) byl kiedys
    cennik144 zł/mc za dostep do netu + telefon
    wiec sie napalilem i...@s...pl zapewnialo mnie ze od czerwca wszystko
    ruszy
    wiec dzwonie a pani mi mowi:
    - "nascie groszy za minute"
    ZGROZA
    mysle ze z takim podejsciem do tematu firm prywatnych (to znaczy maksymalny
    zysk w najkrotszym czasie) dlugo jeszce bede wisial na modemie

    NIE powinni dopłacać za to, że korzystasz powinni traktowac Cie jak klienta
    ktory chce placic co miesiac kase.
    pani w bok'u tepsa powiedziala z wyrzutem:
    "mam 400 wnioskow na SDI" no i co jeszce ma pretensje ;-)

    Marcin <szpila> Szybilski

  • 7. Data: 2002-07-11 14:45:10
    Od: "Hazan" <h...@p...onet.pl>

    > To jest oferta głównie dla ludzi, którzy (z braku możliwości
    technicznych...)
    > nie mogą mieć SDI. Naprawdę uważasz, że cena SDI *2 (przy porównywalnych
    > parametrach) to za drogo?

    PO pierwsze za te porwnywalne parametry placisz 2 razy drozej czy to ci
    niczego nie mowi ??
    Po drugi kto ci zaplaci 2 tys kaucji - intenauci to przewaznie mlodzi malo
    zasobni ludzie.
    Po trzecie 125 k - niewiadomo kiedy - niewiadomo jaki provider - nie wiadomo
    jakie uslug ( stlay IP czy nie ? )

    Gdybys poczytał kiedy oni mieli wystartowac i za ile - to uznal bys ze to
    ZART i ZENADA
    Ciekawe z kim chca konkurowac taka oferta - tepsy nie lybie ale ich
    Neostrada jest o niebo lepsza i nawet przy
    obecnym cenniku i jest tansza :(

    Hazan

  • 8. Data: 2002-07-13 14:45:16
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@k...pl>

    Witam,

    > Po drugi kto ci zaplaci 2 tys kaucji - intenauci to przewaznie mlodzi malo
    > zasobni ludzie.

    Stac ich na kompy ? Stac. Wiec nie mow, ze nie sa zasobni,
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
    Kawasaki LTD 440 addicted, work: http://www.konta.pl

  • 9. Data: 2002-07-13 15:46:05
    Od: Paweł Małachowski <p...@u...3lo.lublin.pl>

    On Sat, 13 Jul 2002, Adam Szendzielorz wrote:

    > Stac ich na kompy ? Stac. Wiec nie mow, ze nie sa zasobni,

    LOL, ja na kompa odkładałem 4 lata więc bez szaleństw. Myślisz,
    że sobie wszyscy młodzi ludzie za własną kaskę kupują sprzęt?
    Może jak mają dzianych starych i lubią zmieniać GeForce jak
    rękawiczki, to tak. A reszta gnieździ się pewnie na podstarzałych
    Celeronach swoich rodziców. To tak OT, NMSP.

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }