  • 31. Data: 2009-05-05 15:29:22
    Temat: Re: Idea czy Orange :)
    Od: W <a...@o...pl>

    animka wystukał, co następuje:

    > 20 czy 25 zł i będziesz miał na dodatek kartę 3D.

    WOW, moja jest teraz w takim razie 2D - to wiele wyjaśnia dlaczego jest taka
    płaska :P (bp,nmsp (; ).

    Anyhow - na 'milego dnia' przestałem zwracać uwagę. Nie mam żadnych
    problemów z zasięgiem/netm bezprzewodowym. Jest jakakolwiek rzecz, która
    zyskałbym wymieniając kartę na 3D?

    Obecna mi się podoba - ma takie ładne logo "idea" na sobie jeszcze (;

  • 32. Data: 2009-05-06 06:35:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 05 May 2009 14:04:08 +0200, animka napisał(a):

    > Widocznie nie wiesz jakie były przedtem karty.

    Wiem jakie, bo miałem.
    Faktycznie początkowo korzystanie z 3G było możliwe przy pomocy innej-
    nowej karty, też wymieniałem.
    Ale teraz z 3G można korzystać nawet przy pomocy starej karty, więc po co
    ponosić koszt wymiany? Nawet mam wątpliwość, czy te nowe abonamentowe
    mają miejsce na 500 wpisów (bo w Go nie dają takich kart...)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl