  • 21. Data: 2009-05-04 19:55:56
    Temat: Re: Idea czy Orange :)
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 04 May 2009 20:40:39 +0200, Darek napisał(a):

    > Musiałbym w salonie Orange a to chyba kosztuje pare złotych a specjalnie
    > zmieniać karte i numer aby mieć na wyświetlaczu Orange chyba sie nie
    > opłaca

    Rady animki mają to do siebie, że bawią -- ucząc ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 22. Data: 2009-05-04 22:17:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Darek pisze:
> [...]

    > zmieniać karte i numer aby mieć na wyświetlaczu Orange chyba sie nie opłaca

    Ja sobie wymieniłam na 3D jeszcze wtedy jak wymieniali za darmo.
    W tamtym roku musiałam znowu wymienić, bo ją zablokowałam i już zapłaciłam
    20 czy 25 zł.

    --
    animka

  • 23. Data: 2009-05-04 22:19:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Darek pisze:

    > Musiałbym w salonie Orange a to chyba kosztuje pare złotych a specjalnie
    > zmieniać karte i numer aby mieć na wyświetlaczu Orange chyba sie nie opłaca
    > :)

    Jeszcze dodam, że jak się"Orange" nie pokazuje na wyświetlaczu to znaczy,
    że brak zasięgu. Teraz po wyjęciu telefonu z torebki sprawdzam.

    --
    animka

  • 24. Data: 2009-05-04 22:22:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Olgierd pisze:

    > Rady animki mają to do siebie, że bawią -- ucząc ;-)

    Skoro Ty bohaterze uczysz-bawiąc to może napisz przedpiśccy czy przy
    wymianie karty straci numer czy nie.

    --
    animka

  • 25. Data: 2009-05-05 07:03:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "animka" news:gtnh45$o2u$1@node1.news.atman.pl

    > Skoro Ty bohaterze uczysz-bawiąc to może napisz przedpiśccy czy przy
    > wymianie karty straci numer czy nie.

    I czym wymieniając kartę (załóżmy pre-paid) trzeba mieć ją zarejestrowaną :)

  • 26. Data: 2009-05-05 07:04:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 05 May 2009 00:22:47 +0200, animka napisał(a):

    > Skoro Ty bohaterze uczysz-bawiąc to może napisz przedpiśccy czy przy
    > wymianie karty straci numer czy nie.

    Jeśli zapłaci to nie straci ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 27. Data: 2009-05-05 08:32:29
    Od: W <a...@o...pl>

    animka wystukał, co następuje:

    > Mnie się pokazuje tylko ORANGE. Zmień kartę SIM.

    Taa.. wymiana karty sim to kilkadziesiąt zł... to już chyba lepiej przymykać
    oko na to cholerne 'miłego dnia' (;

  • 28. Data: 2009-05-05 10:59:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W pisze:
    > animka wystukał, co następuje:

    > Taa.. wymiana karty sim to kilkadziesiąt zł... to już chyba lepiej przymykać
    > oko na to cholerne 'miłego dnia' (;

    20 czy 25 zł i będziesz miał na dodatek kartę 3D.

    --
    animka

  • 29. Data: 2009-05-05 11:02:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 05 May 2009 12:59:45 +0200, animka napisał(a):

    > 20 czy 25 zł i będziesz miał na dodatek kartę 3D.

    A co to jest karta 3D?
    Może masz na myśli 3G? Ale do tego już nie trzeba nowej karty...

  • 30. Data: 2009-05-05 12:04:08
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Olgierd pisze:

    > A co to jest karta 3D?
    Przepraszam, miało być 3G. Tak dawno temu wymieniałam, że teraz nazwę
    pomyliłam.

    > Może masz na myśli 3G? Ale do tego już nie trzeba nowej karty...

    Widocznie nie wiesz jakie były przedtem karty.

    --
    animka