  • 1. Data: 2010-12-26 18:01:53
    Temat: Identyfikacja przycisku na desce Volvo s40
    Od: furi <u...@g...com>

    Witam wszystkich (i zycze wesolych swiat :) )
    Do czego sluzy przycisk na desce rozdzielczej w Volvo s40 2001 rok
    zaznaczony na zdjeciu? Jak go wciskam dioda na nim sie zapala ale nie
    widze zadnych efektow w samochodzie, kolejne wcisniecia nie wylaczaja
    jej, gasnie sama po jakims czasie.

    http://www.image-share.com/ijpg-449-249.html
    pozdrawiam
    furi

  • 2. Data: 2010-12-26 18:27:31
    Temat: Re: Identyfikacja przycisku na desce Volvo s40
    Od: "Jarek" <j@j>

    Użytkownik "furi" napisał w wiadomości grup

[...]

    Wyłączenie czujników ultradźwiękowych i / lub "doryglowania" zamków.

  • 3. Data: 2010-12-26 21:44:28
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-26 18:01, furi pisze:
> [...]
    > zaznaczony na zdjeciu? Jak go wciskam dioda na nim sie zapala ale nie
    > widze zadnych efektow w samochodzie, kolejne wcisniecia nie wylaczaja

    czasowe wyłączenie czujników ruchu i przechyłu. Przydatne przy
    pozostawieniu w samochodzie psa bądź podczas transportu promem.

    --
    Bet

  • 4. Data: 2010-12-26 22:00:09
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

> [...]

    > zaznaczony na zdjeciu? Jak go wciskam dioda na nim sie zapala ale nie
    > widze zadnych efektow w samochodzie, kolejne wcisniecia nie wylaczaja

    Nie dojrzałeś do takiego samochodu. Instrukcja obsługi w języku
    chińskim, czy co? Masakra, skąd się biorą tacy jak Ty....

  • 5. Data: 2010-12-27 00:06:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Dec 2010 22:00:09 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >Nie dojrzałeś do takiego samochodu. Instrukcja obsługi w języku
    >chińskim, czy co?

    Nie musi być po chińsku, wystarczy po szwedzku :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-12-27 08:00:29
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-12-27 00:06, jerzu pisze:

    > Nie musi być po chińsku, wystarczy po szwedzku :)

    Google twoim przyjacielem:
    http://www.volvocars.com/pl/sales-services/services/
    SERWIS/Documents/S40_op.pdf
    http://instrukcja.pl/i/volvo_s40_instrukcja_obslugi
    http://chomikuj.pl/instructions/Samoch*c3*b3d+-+napr
    awa/Volvo/Volvo+S40+-+instrukcja+obs*c5*82ugi,809980
    84.pdf

    Wojciech Smagowicz

  • 7. Data: 2010-12-27 14:31:29
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2010-12-26 22:00, Filip KK pisze:

    > Nie dojrzałeś do takiego samochodu. Instrukcja obsługi w języku
    > chińskim, czy co? Masakra, skąd się biorą tacy jak Ty....
    Witam

    No to wez go k... zastrzel bo nie doczytal a osmielil sie spytac na
    grupie !! Ja pier...

    To sa czujniki przechylu, jak jedizesz wieziesz auto na promie czy cos w
    tym stylu.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 8. Data: 2010-12-27 17:25:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bet" <h...@b...poczta.onet.pl> wrote in message

    > czasowe wyłączenie czujników ruchu i przechyłu. Przydatne przy
    > pozostawieniu w samochodzie psa bądź podczas transportu promem.

    A na jaki czas to wyłącza te czujniki? Pytam z ciekawości bo nie mam
    volvo...

  • 9. Data: 2010-12-27 21:44:00
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-27 17:25, Pszemol pisze:
    > "Bet" <h...@b...poczta.onet.pl> wrote in message

    >>> pozdrawiam

    > A na jaki czas to wyłącza te czujniki? Pytam z ciekawości bo nie mam
    > volvo...
    Za manualem:
    "W tym celu nale˝y:
    - Wyjaç kluczyk z wy?acznika zap?onu.
    - Zamknaç wszystkie drzwi.
    - Nacisnaç przycisk (1). Dioda kontrolna
    w przycisku zaEwieci si´ na 30 sekund lub
    do chwili wy?aczenia oEwietlenia wn´trza
    samochodu. Je˝eli przycisk zostanie naciEni
    ´ty ponownie w celu cofni´cia ograniczenia
    ochrony wn´trza, dioda w przycisku natychmiast
    zgaEnie.
    Mo˝na teraz za pomoca zdalnego sterowania
    zablokowaç zamki i w?aczyç autoalarm. Czujniki
    pozostana od?aczone do chwili ponownego
    w?aczenia zap?onu.
    W czasie trwania ograniczonej ochrony wn´-
    trza samochodu nie jest uruchamiana ca?kowita
    blokada zamków."

    Przepraszam za kodowanie
    --
    Bet

  • 10. Data: 2010-12-28 08:54:54
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie dojrzałeś do takiego samochodu. Instrukcja obsługi w języku chińskim,
    > czy co? Masakra, skąd się biorą tacy jak Ty....

    Na pewno NIE z BMW.

    --
    pozdrawiam
    kml