  • 11. Data: 2019-04-17 07:29:16
    Temat: Re: Idzie lepsze
    Od: p...@g...com

    --A gdzie wolność, prawa człowieka, demokracja, sądownictwo i LGBT ;-)

    UE wie lepiej czego lemingom potrzeba :-) slupki z trupami strasza w kazdej
    prezentacji wiec trzeba podjac zdecydowane dzialania :-)

  • 12. Data: 2019-04-17 07:59:16
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-16 o 19:42, z pisze:

    > Ale nie będą mieć patentów, certyfikatów, pozwoleń.
    > Ot normalne unijnofaszystowskie metody :-)

    Hehe, myślisz, że obecnie Chińczyków na nie nie stać?
    Nawet w Volvo? :)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2019-04-17 08:05:22
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-16 o 18:52, p...@g...com pisze:
    > https://tvn24bis.pl/ze-swiata,75/pe-poparl-nowe-prze
    pisy-ktore-zmniejsza-liczbe-ofiar-wypadkow,928008.ht
    ml

    Permanentna inwigilacja nadchodzi.
    No i za jedno/dwa pokolenia, przed samochodem kierowanym przez
    człowieka, będzie musiał biec człowiek z chorągiewką ..wróć!.. jechać
    autonomiczny pojazd z sygnałem świetlnym.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-04-17 14:30:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-16 o 21:58, Poldek pisze:
    pisy-ktore-zmniejsza-liczbe-ofiar-wypadkow,928008.ht
    ml

    > Od lat "hamujące tempomaty" są w samochodach do zarobkowego transportu -
    > ciężarowych, autokarach - i jest ok.

    Słyszałem o przypadku, jak znajomy kupił samochód, jeden z pierwszych
    samoczynnie hamujących przed przeszkodą.
    Wiózł żonę w zaawansowanej ciąży, bez zapiętych pasów, na badania.
    Chciał zmienić pas ruchu.
    Oprócz badania musieli jego żonie opatrzyć ranę, bo auto samoczynnie
    nagle zahamowało przy próbie zmiany pasa. Prędkość była niewielka, bo
    auta powoli jechały, ale zaskoczenie zrobiło swoje.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2019-04-17 16:53:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-04-2019 o 14:30, Adam pisze:
> [...]
    > nagle zahamowało przy próbie zmiany pasa. Prędkość była niewielka, bo
    > auta powoli jechały, ale zaskoczenie zrobiło swoje.

    Ale zahamowało słusznie czy nie?
    W sensie, że na pasie docelowym była przeszkoda, której kierowca nie
    zauważył wcześniej?

  • 16. Data: 2019-04-17 17:44:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-17 o 14:30, Adam pisze:

> [...]
    > nagle zahamowało przy próbie zmiany pasa. Prędkość była niewielka, bo
    > auta powoli jechały, ale zaskoczenie zrobiło swoje.

    Urzekła nas twoja historia.

  • 17. Data: 2019-04-17 17:59:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 21:58, Poldek pisze:

    > Od lat "hamujące tempomaty" są w samochodach do zarobkowego transportu -
    > ciężarowych, autokarach - i jest ok.

    Hamują na widok znaku nawet podczas wyprzedzania?

  • 18. Data: 2019-04-17 21:11:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-17 o 16:53, Cavallino pisze:
> [...]
    ml

    > Ale zahamowało słusznie czy nie?
    > W sensie, że na pasie docelowym była przeszkoda, której kierowca nie

    Nie, nie było przeszkody. Trzy pasy ruchu w jedną stronę. Krzysiek
    przyspieszył i zaczął zmieniać pas ruchu, dojeżdżając do poprzedzającego
    samochodu. Będąc bliżej zaczął zmieniać pas ruchu, i jak już był ok.
    metr za nim, ale już na pasie obok, auto mu zahamowało.
    Pas docelowy: daleko z przodu pojazd i daleko z tyłu pojazd.
    Jego samochód "przestraszył się" pojazdu, który został na poprzednim
    pasie - przynajmniej tak później mówił serwis.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2019-04-17 21:31:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-17 o 17:59, z pisze:

    > Hamują na widok znaku nawet podczas wyprzedzania?

    Przecież podczas wyprzedzania ograniczenia nie obowiązują.

  • 20. Data: 2019-04-17 21:36:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Przecież podczas wyprzedzania ograniczenia nie obowiązują.

    A skad taka informacja ?
    Innymi slowy - podaj podstawe prawna.

    Owszem, w specyficznych przypadkach mozna sie pewnie powolac na wyzsza
    koniecznosc i unikniecie wypadku, ale to chyba i tak zahacza o mandat
    z innego powodu.

    J.