  • 11. Data: 2019-11-21 08:29:24
    Temat: Re: Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-11-20 17:21, Grzexs wrote:

    > Hmmm... Ja formularz wypełniłem i... d*pa. Nic się dalej nie zadziało.

    Dziwne... spróbuj jeszcze raz jeśli nadal potrzebujesz. U mnie poszło od
    ręki dla obu numerów.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 12. Data: 2019-11-21 10:35:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.11.2019 o 19:43, Bolko pisze:

    > A skąd mam znać nazwę. Bo nju to sobie wymyśliłem. Bo to orange.

    weź z siebie nie rób głupka. jeśli uważasz że Play ma słaby zasięg, to
    wiesz że ktoś inny korzysta w tej lokalizacji z telefonu mając lepszy
    zasięg. więc co za problem zapytać jaka to sieć i czy ma telefon
    standardowo g3, lte czy przełączony na 2g (co często z "jestem na
    granicy zasięgu" robi full zasięg). Wtedy dzwonisz do playa i mówisz ze
    masz problem z zasięgiem i prosisz o umożliwienie korzystania z
    sieci.... jakiej tam chcesz
    Jaśnie nie umiem.
    ToMas

  • 13. Data: 2019-11-21 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

> [...]
    > playa i mówisz ze masz problem z zasięgiem i prosisz o umożliwienie
    > korzystania z sieci.... jakiej tam chcesz

    A to nie jest defaultowe?
    Bo ja mam play a łączyłem sie czesto z innymi sieciami i chyba kazda
    działa...
    Nawet sie kiedys tak reklamowali - zasieg 4 sieci" czy jakos tak

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 14. Data: 2019-11-21 18:36:48
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Dziwne... spróbuj jeszcze raz jeśli nadal potrzebujesz. U mnie poszło od
    > ręki dla obu numerów.

    Promocja się skończyła, to i motywacja zniknęła. Do LajtMobile
    przeniosłem. Tu bez problemu.

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2019-11-22 00:46:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bolko" f...@g...co

    : Pytanie ile to kosztuje nerwów?
    : Samo się robi w jeden wieczór.
    : Czy trzeba się użerać?

    Do Nju przenosiłem tylko jeden numer jeden raz -- bardzo dawno.
    Ale do Orange przenosiłem wiele razy wiele numerów -- OK.
    Bezproblemowo i bezstresowo, o ile via net, bo w salonach
    trzeba stracić duuużo czasu i zazwyczaj rzekomo nie ma
    tam SIMek.

    Niestety Orange daje 2 GB lub 4 GB, ale bez złotówek na gadanie
    czy SMSowanie. Można na miesiąc coś sobie dorzucić -- jeden
    numer za free czy podobnie, ale kosztem skrócenia ważności
    konta... Czas życia konta można przedłużyć SMSem, ale przez
    kilka miesięcy taki SMS jest płatny, więc tuż po przeniesieniu
    nie warto skracać, o ile nr ma zostać w Orange dłużej...

    Przenoszenie numeru do Orange można przerwać -- zapewne
    widząc ładny numer tymczasowy. ;)

    -=-

    Zabieranie z Orange też pamiętam jako bezproblemowe i bezstresowe,
    ale z Nju pamiętam różne problemy -- i związane z przenoszeniem,
    i inne...

    -=-

    Przenosiłem kiedyś postpejdy -- niesłusznie nazywane abonamentami,
    ale od dawna przenoszę tylko pripejdy. Pripejdy można przenosić
    chyba natychmiast. ;)

    -=-

    'Mój Eneuel' ostatnio gościł w Orange zdecydowanie krócej niż
    jeden miesiąc.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 16. Data: 2019-11-22 00:59:35
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ToMasz, 21 lis 2019 w news:qr5los$ddd$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

    > "jestem na granicy zasięgu" robi full zasięg). Wtedy dzwonisz do
    > playa i mówisz ze masz problem z zasięgiem i prosisz o umożliwienie
    > korzystania z sieci.... jakiej tam chcesz
    Piszesz to już drugi raz - więc chyba na serio

    > Jaśnie nie umiem.

    A ja na serio nie mogę uwierzyć. Play mi załatwi logowanie - tak od ręki
    - do kokrentego nadajnika, do którego telefon się samoczynie nie loguje?
    Za free? To niesamowicie przydatne. Jestem ciekaw, czy u innych opów jest
    podobna możliwość.

  • 17. Data: 2019-11-22 08:54:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.11.2019 o 00:59, pueblo pisze:
> [...]
    > Za free? To niesamowicie przydatne. Jestem ciekaw, czy u innych opów jest

    gdzie byłeś od czasu powstania playa? Jakieś podróże z dala od cywilizacji?
    Play startował na nadajnikach plusa. potem im się źle działo, więc
    podpisali umowę z pozostałymi operatorami. w międzyczasie sami stawiali
    nadajniki. niestety telefony w playu uparcie trzymają się playowych
    nadajników, mimo że pozostałe 3 sieci mają lepszy zasięg. wtedy trzeba
    wymusic ręcznie.
    Jeśli masz Playa od 10 lat - działają wszystkie sieci. jeśli od niedawna
    - działa tylko play i być moze plus. orange i tmobile (a moze
    net-works) trzeba "odblokować" u konsultanta. prawdopodobnie chcą
    zminimalizować używanie tych operatorów.

    ToMasz

  • 18. Data: 2019-11-22 12:55:38
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ToMasz, 22 lis 2019 w news:qr8489$dbr$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

> [...]
    > moze net-works) trzeba "odblokować" u konsultanta. prawdopodobnie
    > chcą zminimalizować używanie tych operatorów.

    No właśnie tej zmiany nie byłem świadom. Pamiętamłem, że dawniej można
    było po prostu ręcznie.
    A to odblokowywanie zadziała, jeśli ktoś ma kartę tylko do internetu?

  • 19. Data: 2019-11-22 16:15:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.11.2019 o 12:55, pueblo pisze:
> [...]
    > było po prostu ręcznie.
    > A to odblokowywanie zadziała, jeśli ktoś ma kartę tylko do internetu?

    nie wiem, ale to bez sensu, bo na obcych nadajnikach ( o ile wiem)
    prędkość spada drastycznie

    ToMasz

  • 20. Data: 2019-11-22 18:57:07
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 22.11.2019 o 12:55, pueblo pisze:

    > A to odblokowywanie zadziała, jeśli ktoś ma kartę tylko do internetu?

    Karty do internetu działają jedynie w play i minimum 3G.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"