  • 21. Data: 2019-11-25 11:54:01
    Temat: Re: Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    ToMasz wrote on 2019-11-20 :

    > to już masz. dzwonisz do Plaja że masz słaby zasięg, prosisz o możliwość
    > logowania się do sieci (tu podajesz nazwę). UStawiasz telefon na ręczne
    > logowanie się do sieci i tyle. plus taki ze jak pojedziesz na wczasy to
    > możesz zmienić operatora z poziomu menu telefonu

    Nie wiem czy wiesz ale z roamingu plusa można korzystać tylko do końca
    2019r. Teraz już jest w większości kraju wyłączony, nawet jak przez bok
    włączą to i tak tylko do końca tego roku będzie można korzystać. Od
    2020-2021 tylko Orange i T, ale też nie wiadomo czy nie wypowiedzą
    wcześniej umów jak podgonią rozbudowę własnej sieci.
    https://blogplay.pl/2018/12/historyczna-zmiana-play-
    wypowiedzial-umowe-plusowi/