  • 11. Data: 2023-08-07 22:41:47
    Temat: Re: Ile pojeździ elektryk?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Aug 2023 21:20:56 +0200, _Master_ wrote:
    > Co jakiś czas próbuję ekofaszystom zadać pytanie:
    >
    > Czy mamy walczyć z ociepleniem klimatu dla Matki Ziemi czy dla dobra
    > ludzkości?
    >
    > Bo to jest tylko na pozór to samo ;-)

    Dobro ludzkosci wymaga dobrej Matki Ziemi.
    W drugą strone nie.

    Co do klimatu ... nie chcemy przeciez kolejnego zlodowacenia.

    J.

  • 12. Data: 2023-08-07 23:12:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.08.2023 o 22:41, J.F pisze:

    > Dobro ludzkosci wymaga dobrej Matki Ziemi.
    > W drugą strone nie.

    Niby czemu? Matka Ziemia najchętniej pozbyłaby się ludzkości :)...ale
    generalnie ma to w dupie bo ludzkość i tak zdechnie a planeta zostanie :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2023-08-08 15:50:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-07 o 22:41, J.F pisze:
    > Dobro ludzkosci wymaga dobrej Matki Ziemi.

    Co to znaczy dobrej?

    Może dla Matki Ziemi jest lepiej cieplej i z 1/5 ludzkości do wykarmienia?

    Jakie badania wykazały że Matka Ziemia jest lepsza jak jest 4 stopnie
    zimniejsza?

    Pytanie czy istnienie człowieka jest dobre dla Matki Ziemi?

    może lepsze by była sztuczna inteligencja co nie wydziela CO2? ;-)

    Pytanie się mnożą ;-)

    I wychodzi na to że ekofaszyści nie koniecznie chcą dobra ludzkości ;-)

    A może chcą tylko dobra ekofaszytów i ich kumpli?

  • 14. Data: 2023-08-08 16:58:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Aug 2023 15:50:24 +0200, _Master_ wrote:

    > Co to znaczy dobrej?
    > Może dla Matki Ziemi jest lepiej cieplej i z 1/5 ludzkości do wykarmienia?

    ta 1/5 to zapewne tak :-)

    Juz sie głosno mówi, ze najwiecej CO2 emituje produkcja nawozów
    azotowych, a bez nich bedziemy głodować.

    > Jakie badania wykazały że Matka Ziemia jest lepsza jak jest 4 stopnie
    > zimniejsza?

    Matka Ziemia moze i lepsza, ale mnie powyzej 28C za gorąco :-)
    No chyba, zeby tak rzucic to zatruwanie środowiska, tzn robotę,
    położyc sie w cieniu, albo pojechac nad wodę :-)

    Ja sie domagam zimniejszego lipca i cieplejszego Bałtyku :-)

    > I wychodzi na to że ekofaszyści nie koniecznie chcą dobra ludzkości ;-)
    >
    > A może chcą tylko dobra ekofaszytów i ich kumpli?

    https://www.youtube.com/watch?v=Juag_HpLoa0

    J.

  • 15. Data: 2023-08-08 17:19:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-08 o 16:58, J.F pisze:
    > Ja sie domagam zimniejszego lipca i cieplejszego Bałtyku ?

    To masz problem. Dostosuj się bo z siłami wszechświata nie wygrasz ;-)

  • 16. Data: 2023-08-08 19:49:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Aug 2023 17:19:28 +0200, _Master_ wrote:

    > To masz problem. Dostosuj się bo z siłami wszechświata nie wygrasz ;-)

    Trzeba zrobic system chlodzenia wodą z bałtyku :-)

    P.S a to teraz, kiedy astronomia sprzyja.
    Strach pomyslec co bedzie za 13 tys lat ...

    J.

  • 17. Data: 2023-08-09 19:31:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 8.08.2023 o 19:49, J.F pisze:

    > Trzeba zrobic system chlodzenia wodą z bałtyku :-)
    >
    > P.S a to teraz, kiedy astronomia sprzyja.
    > Strach pomyslec co bedzie za 13 tys lat ...
    A co będzie bo nie w temacie jestem.

    --
    Janusz

  • 18. Data: 2023-08-10 12:05:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-09 o 19:31, Janusz pisze:
    > A co będzie bo nie w temacie jestem.

    Poczytaj o gwiazdach. Będzie na Ziemi takie ocieplenie klimatu że jasny
    pierun.

    Ale takie ekofaszysty jak przeżyją na innej planecie albo
    stacji kosmicznej dalej będą pierdolić że człowiek za dużo wydzielał ;-)

  • 19. Data: 2023-08-13 16:06:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Aug 2023 20:59:35 +0200, _Master_

    > Ty wydzielasz CO2. Bądź konsekwentny ;-)

    CO2 nie truje, ruski kapiszonie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2023-08-13 16:08:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Aug 2023 20:58:39 +0200, _Master_

    > Już mogą Ci zabronić wjeżdżać do miasta.

    I prawidłowo, skoro trują ludzi. Szkoda że tak późno.

    > Cy to do Ciebie DOTARŁO?

    Dotarło już dawno, ruski cwelu.

    > Będą przywalać podatkami i utrudniać życie abyś już nie chciał jeździć
    > spaliniakiem
    > A to wszystko już się dzieje a nie za 12 lat kiedy być może w
    > przyszłości Twoja matka... i elektryki będą śmiesznie tanie ///

    I prawidłowo, bo spaliniakiu trują ludzi, przyczyniają się
    do powstawania chorób, nawet tak przyziemnych jak grypa.
    O cięższych, onkologicznych, nawet nie wspomnę.

    --
    Pozdor
    Myjk