  • 11. Data: 2014-12-16 03:33:14
    Temat: Re: Ile warte 32 GB RAM +256 GB SSD ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message
    news:m6msv4$m1b$1@node2.news.atman.pl...

    > http://www.tech-recipes.com/rx/42914/windows-8-1-dis
    able-searching-online-with-bing/
    > świetnie, udało się!

    Na dodatek - zamiast wyszukiwać aplikacji po nazwie,
    czemu sobie nie wystawisz z apką jej kafelka na ekran?

  • 12. Data: 2014-12-16 15:43:15

    Plus minus.
    Ale okazuje się, że pamięć RAM (4x 8GB DDR3 SODIMM) jest bardzo droga, jakoś
    nie tanieje i znacznie bardziej wpływa na cenę komputera niż wielkość dysku.

    -----