  • 1. Data: 2010-09-23 00:43:17
    Temat: Sterowanie nowymi BMW za pomocą IPhone'a
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Cuda, Panie! Można otwierać / zamykać drzwi, błyskać światłami, włączyć
    dmuchawę, odnajdywać na mapie gdzie dokładnie jest zaparkowane auto oraz
    przerzucać wyniki wyszukiwania w Google Maps na nawigację w aucie. Wszystko
    z aplikacji Iphone'owej. .

    http://ax.itunes.apple.com/gb/app/my-bmw-remote/id38
    7675830?mt=8#

  • 2. Data: 2010-09-23 01:56:07
    Temat: Re: Sterowanie nowymi BMW za pomocą IPhone'a
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 00:43:17 +0200, Przemek V napisał(a):

> [...]
    > przerzucać wyniki wyszukiwania w Google Maps na nawigację w aucie. Wszystko

    Czekamy aż zastąpi kierownicę.

    Technicznie wykonalne, ale ciekawe ilu fanbojów się podejmie jazd
    testowych ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-09-23 02:23:50
    Od: AL <a...@s...tam>

    Przemek V pisze:
> [...]
    > przerzucać wyniki wyszukiwania w Google Maps na nawigację w aucie. Wszystko

    prawie jak pojazd od 007 ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2010-09-23 09:40:28
    Od: stalowe <s...@g...com>

    On 23 Wrz, 00:43, "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    wrote:
> [...]
    > przerzucać wyniki wyszukiwania w Google Maps na nawigację w aucie. Wszystko

    ciekawe jak jest z bezpieczeństwem...jakiś czas temu były informacje
    że przez niezabezpieczoną komunikację czujników ciśnienia w wentylach
    można było podłączyć się do komputera w samochodzie i uzyskać nad nim
    kontrolę. Aż się chce jeździć takim autem...
    --
    jureko

  • 5. Data: 2010-09-23 11:12:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w
    wiadomości news:114dlncr7gaxr$.webkcll1bhz6$.dlg@40tude.net...

    > Czekamy aż zastąpi kierownicę.

    Biorac pod uwage ze auta tej klasy maja ostatnio automat
    parkingowy - to moze nawet czekac nie trzeba.

    > Technicznie wykonalne, ale ciekawe ilu fanbojów się podejmie jazd
    > testowych ;)

    Ale w czym problem ? Sterowanie zdalne, przez iphona. Czuj sie jak
    007 :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-09-23 11:15:12
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4c9a8686$0$21008$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > dmuchawę, odnajdywać na mapie gdzie dokładnie jest zaparkowane auto oraz
    > przerzucać wyniki wyszukiwania w Google Maps na nawigację w aucie.

    W sumie trąci myszką, kilkanascie lat temu podobny system był już w E38,
    pewnie była to droga opcja ale dla 007 dostępna ;)

    Pozdr

  • 7. Data: 2010-09-23 14:07:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 11:12:47 +0200, J.F. napisał(a):

    > Biorac pod uwage ze auta tej klasy maja ostatnio automat
    > parkingowy - to moze nawet czekac nie trzeba.

    Bardziej miałem na myśli coś takiego:
    http://www.youtube.com/watch?v=dYeHyxuhfEI

    > Ale w czym problem ? Sterowanie zdalne, przez iphona. Czuj sie jak
    > 007 :-)

    Jego było stać na rozbijanie kilku aut na film, nas niekoniecznie ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-09-24 09:28:53
    Od: noker <n...@g...pl>

    stalowe pisze:
> [...]
    > można było podłączyć się do komputera w samochodzie i uzyskać nad nim
    > kontrolę. Aż się chce jeździć takim autem...

    Opony w sumie z grubej gumy, ale ciekawe czy śjakiegoś wirusa można
    załapać tą drogą :D

  • 9. Data: 2010-09-25 17:12:10
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W sumie trąci myszką, kilkanascie lat temu podobny system był już w E38,
    > pewnie była to droga opcja ale dla 007 dostępna ;)

    W Astonie DB5 Sean Connery miał nawet nawigację :)

  • 10. Data: 2010-09-25 17:13:42
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    .googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    można było podłączyć się do komputera w samochodzie i uzyskać nad nim
    kontrolę. Aż się chce jeździć takim autem...

    Potwierdzam, że mnie się chce.