  • 1. Data: 2009-05-23 19:18:41
    Temat: TTL 7413 odpowiednik w wersji HC, HCT, AC, ACT, F?
    Od: "maniek" <m...@b...maila.bo.spamuja.smieciarze>

    Czy TTL-ka 7413 (dwie bramki NAND cztero-wejściowe Shmitta) jest na tyle
    starą konstrukcją logiczną, że nigdy nie wyszło nic nowszego z rodziny HC,
    HCT, AC czy F?
    Czy w ogóle produkuje się coś takiego? Bo google milczą na ten temat.
    Czym to zastąpić 1:1 bez jakiś tam kombinacji na druku (zworek, przecinania
    ścieżek, dodawania kolejnych kości).
    Oczywiście musi to być bramka cztero-wejściowa ze Schmittem więc inwertery
    74HC14 odpadają.

  • 2. Data: 2009-05-23 20:37:49
    Temat: Re: TTL 7413 odpowiednik w wersji HC, HCT, AC, ACT, F?
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    BOFH excuse 423: It's not maniek compliant.
    > Czy w ogóle produkuje się coś takiego? Bo google milczą na ten temat.

    Google milczą, eh?
    < http://42.pl/u/1F9f >

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ 148. Z ostatniej chwili: teoria superstrun zaczyna zdychac.

  • 3. Data: 2009-05-24 09:02:51
    Temat: Re: Schemat wewnętrzny bramki TTL serii F, ALS, AS
    Od: "maniek" <m...@b...maila.bo.spamuja.smieciarze>

    "Sławomir Szczyrba" news:slrn.h1gnl1.aum.steev@hot.pl

    > Google milczą, eh?
    > < http://42.pl/u/1F9f >

    Szukałem pod kątem PDF-ów.
    Skoro PDF-a nie znalazłem to stwierdziłem, że należy w ogóle zapomnieć.
    Skoro taki dobry jesteś w poszukiwaniach to poproszę jeszcze jakiś dokument
    na temat budowy wewnętrznej typowej bramki wykonanej w technologii "F" "ALS
    "AS"
    Bez problemu można znaleźć schemat wewnętrzny od zwykłej po przez stare L,
    H, kolejne LS, S gdzie dokładnie widać co zmieniono, co zmniejszono, co
    dodano.
    Nigdy jednak nie natknąłem się na czym polegały ulepszenia kolejnych wersji
    ALS, F, AS i jakie są wewnętrzne zmiany w strukturze.

  • 4. Data: 2009-05-24 09:22:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 May 2009 11:02:51 +0200, maniek wrote:
> [...]
    >H, kolejne LS, S gdzie dokładnie widać co zmieniono, co zmniejszono, co

    F musisz szukac u http://www.fairchildsemi.com/

    F00 sprawdzilem, schematu brak, wiec musisz poszukac jakiego ogolnego
    dokumentu.

    AS i ALS to moze u TI ..

    J.