  • 11. Data: 2010-03-02 17:09:43
    Temat: Re: Instalacja na styropian ?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:hmjgnv$95j$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to moga byc tez kolki i dlugie sruby.

    Kolki oczywiscie osadzone dopiero w twardym.

  • 12. Data: 2010-03-03 08:01:00
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

> [...]
    > i na to tynk taki drobny baranek czy kornik.
    > Tak że do pierwszego "twardego" jest 10 cm ;-)

    Pytam, bo jeśli robisz to "dla siebie" albo dbasz o renomę, to trzeba zadbać
    nie tylko o to, żeby kołek z lapmpą się trzymał (ja preferuję wwiercenie się
    do muru i kotwę rozporową ze szpilką i rurką, uzupełnienie stryropianu
    pianką) ale i o to, żeby woda nie wlazła pod warstwę zbrojącą i nie
    rozsadzała zimą krawędzi tego otworu. Bezbarwny silikon twoim przyjacielem.