  • 11. Data: 2009-01-14 14:31:33
    Temat: Re: Instrukcja obslugi Nikon D90 po polsku
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Użytkownik "nigel" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:8686eae2-6fb5-471e-ba06-fa3e55cd7d34@w1g2000prk
    .googlegroups.com...
    On 14 Sty, 11:49, Grzegorz Góra <g...@p...fr> wrote:

    > Nie trzeba.

    Jednak musialem pogrzebac w graciarni za jakims zabytkowym produktem Nikona
    i juz instrukcja D90 sie sciaga - bez zarejestrowania uprzednio bylejakiego
    produktu sciaganie sie nie udawalo.
    Dla potrzebujacych podaje: Nikon Coolpix 8800 nr.ser. 3043362
    Teraz jeszcze sciagne sobie instrukcje D300 i jedna z tych dwu skrzynek
    zakupie.

  • 12. Data: 2009-01-14 17:17:42
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Pikus' napisal:
    > Dla potrzebujacych podaje: Nikon Coolpix 8800 nr.ser. 3043362

    No to jeszcze sie wyrejestruj, bo dwa razy tego samego numeru
    wpisac sie nie da :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 13. Data: 2009-01-15 01:14:33
    Od: barnaba <f...@w...pl>

    Grzegorz Góra wrote:
    > Dnia Wed, 14 Jan 2009 10:36:57 +0000, "Paweł W." napisał(a):
    >
    > [nikon.pl]

    > No zdziwiłem się, że instrukcje są tylko dla zarejestrowanych. Wydaje mi
    > się, że jakiś czas temu były one ogólnodostępne. Dlaczego Nikon to
    > zmienił i jaki w tym sens - nie wiem. Tym bardziej, że pozostałe pliki
    > (oprogramowanie, firmware) można ściągnąć bez rejestracji.
    >
    > Zatem logika jest taka: jeśli jesteś potencjalnym nabywcą produktu
    > Nikona, to wcześniejsze zaznajomienie się z instrukcją - owszem, ale nie
    > tak hop-siup; możesz za to ściągnąć sobie najnowszy firmware i mieć go
> [...]

    Logika jest taka ze najpierw musisz kupic D90 aby potem sciagnac
    instrukcje do D90 ktora juz masz

  • 14. Data: 2009-01-15 08:24:57
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 15:31:33 +0100, Pikus' napisał(a):

    > Jednak musialem pogrzebac w graciarni za jakims zabytkowym produktem Nikona
    > i juz instrukcja D90 sie sciaga - bez zarejestrowania uprzednio bylejakiego
    > produktu sciaganie sie nie udawalo.

    Zatem sorki za dezinformację.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 15. Data: 2009-01-15 09:11:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009, "Paweł W." wrote:

    > No i po co producenci tak strzegą instrukcji obsługi ??? Przecież każdy, kto
    > chce kupić, chce wcześniej sprawdzić, czy mu pasuje.

    No właśnie.
    I potem są same kłopoty dla producenta.
    Towar nie na czas, jakieś reklamacje, same problemy.
    Bo taki klient co to kupuje na podstawie doboru koloru obudowy,
    w markecie, to powinien być dobry klient.
    A taki co to najpierw chce instrukcję przeczytać to kłopoty zwiastuje:
    jeszcze ją naprawdę przeczyta i potem będzie chciał, żeby działało
    jak w instrukcji ;>

    pzdr, Gotfryd
    (a co, potrollować nie można? ;))

  • 16. Data: 2009-01-15 09:17:52
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A taki co to najpierw chce instrukcję przeczytać to kłopoty zwiastuje:
    > jeszcze ją naprawdę przeczyta i potem będzie chciał, żeby działało
> [...]

    W ramach trollowania - co ostatnio kupiłeś i działało niedokładnie tak,
    jak w instrukcji (pomijając ewentualnie zdania - 'uzyskasz wspaniałe
    wyniki')

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 17. Data: 2009-01-15 19:21:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Jan 2009, Jan Rudziński wrote:

    > W ramach trollowania - co ostatnio kupiłeś i działało niedokładnie tak

    Czytnik. CF, SD i "czterdzieści innych formatów".
    Za 10 zł :P
    Nie czyta karty CF PQI x120 (inne czyta, niezależnie czy to SanDisk
    czy AData). Chyba "tak ma" i już.

    pzdr, Gotfryd