  • 1. Data: 2018-10-05 06:50:16
    Temat: Internet domowy w Plusie i Netflix - jak to pogodzić?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Mam internet domowy w Plusie. Niby bez limitów i ograniczeń, ale po
    przekroczeniu LOSOWEGO transferu - potrafią do końca miesiąca uciąć
    internet tak, że staje się nieużywalny (do 500 kbit/s).

    Chciałbym kupić sobie Netflixa, ale boję się, że limity będę przekraczał
    po kilku dniach. Czy ktoś z Was jakoś pogodził te problemy?

    Może da się kupić jakąś drugą kartę SIM i po zablokowaniu pierwszej -
    wymienić karty w routerze? Może jakiś inny pomysł?

    --
    MN

  • 2. Data: 2018-10-05 07:53:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.10.2018 o 06:50, Marcin N pisze:
    > Mam internet domowy w Plusie. Niby bez limitów i ograniczeń,
    logika podpowiada że niema takiego czegoś. masz może jakiś link do
    oferty z ktorej korzysasz?

    > Może da się kupić jakąś drugą kartę SIM i po zablokowaniu pierwszej -
    > wymienić karty w routerze?
    oczywiście, ale z takimi kartami sim ostatnio bieda. na pół roku 100giga
    kosztuje ok 50-60zł, 300 giga 100zł. dla kogoś kto pisze emaile i czyta
    coś na www - wystarczy i jest tanio. ale do oglądania filmów - może braknąć

    > Może jakiś inny pomysł?internet w kabelku. ale czy w Twoojej okolicy jest dostawca
    - nie wiem.

    ToMasz