  • 31. Data: 2020-02-11 20:17:40
    Temat: Re: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 32. Data: 2020-02-11 23:07:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-11 o 20:17, Kris pisze:

    To już tańsze jest to:
    https://www.upc.pl/internet/kup-internet/?intcmp=hp-
    box2-1p

    --
    animka

  • 33. Data: 2020-02-12 12:15:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-11 o 16:24, pueblo pisze:
    > Witaj Liwiusz, 11 lut 2020 w

    > Ale jak? Patrzę na regulaminy i nijak mi się nie dodaje do takich
    > wartości.

    http://zielony71.blogspot.com/2018/10/nastepca-dil-o
    ferta-dla-wiecznie.html

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2020-02-12 13:02:54
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Liwiusz, 12 lut 2020 w
    news:5e43de6e$0$522$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > http://zielony71.blogspot.com/2018/10/nastepca-dil-o
    ferta-dla-wieczni
    > e.html

    To kojarzę, ale napisałeś to w kontekście 1TB za 300(360), czyli innej
    usługi. Poza tym z prostego excela wynika że w drugim, to już będzie z
    5,5 TB

  • 35. Data: 2020-02-15 22:47:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5e3fc32d$0$539$6...@n...neostrada.pl

    > Z tymi prędkościami to dla mnie jakieś fantasy. Używam jakieś 15 lat, różni
    dostawcy, i tak właściwie to nie przekroczyłem nigdy
    > prędkości 10Mb. Ale może inne są transfery dla abonamentowiczów, a inne dla

    Za freeko miałem w Orange około 50 Mb/s bezproblemowo.
    (jeśli nie liczyć przegrzewania telefonu itp. -- bezproblemowo)

    BTW -- Orange ponoć blokuje szybki net za free tak,
    że trzeba ręcznie to odblokować, ale jakos u mnie
    te blokady nie funkcjonowały.

    > prepaidowcow, choć to bardzo mało prawdopodobne. Tak że proponuję jeszcze raz
    przemyśleć sprawę z tymi przenosinami na net
    > mobilny.

    > Wydaje się że LTE z Virgin to tylko na przekaźnikach Play, takie przynajmniej
    odnoszę wrażenie.

    LTE Virgin u mnie raczej szybki nie był.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 36. Data: 2020-02-15 22:50:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5e41103c$0$519$6...@n...neostrada.pl

    > Żadnych awarii żadnych przerw w dostawie netu.. i to od lat, Jedynie tą prędkością
    nie powala. Zapomnieć trzeba o oglądaniu filmów
    > w FHD.

    0. Można buforować.
    1. Wbrew pozorom 10 Mb/s wystarczy nie tylko
    do FHD, ale do lepszych!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 37. Data: 2020-02-16 09:46:58
    Od: Trybun <L...@j...cb>

> [...]
    >
    > BTW -- Orange ponoć blokuje szybki net za free tak,
    > że trzeba ręcznie to odblokować, ale jakos u mnie

    Jak dla mnie to oni chyba wszyscy blokują, podają dane wzięte z sufitu.
    ale możliwe że to za sprawa zasięgu takie słabe transfery u mnie.

    > LTE Virgin u mnie raczej szybki nie był.

    U mnie nie do odróżnienia od innych dostawców.

  • 38. Data: 2020-02-16 09:47:39
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > "Trybun" 5e41103c$0$519$6...@n...neostrada.pl

    > 0. Można buforować.
    > 1. Wbrew pozorom 10 Mb/s wystarczy nie tylko
    >   do FHD, ale do lepszych!

    Ale trzeba by mieć to deklarowane 10Mb na stale. W rzeczywistości jest
    to górna granica mało kiedy osiągalna. Na pewno nie w tym momencie w
    którym przychodzi ochota na obejrzenie filmu, czyli wieczorem.

    Ale możliwe że niedługo problem się rozwiąże, T-Mobile stawia maszt w
    samym środku wsi! Tak więc problem z zasięgiem powinien przynajmniej
    teoretycznie zostać rozwiązany.

  • 39. Data: 2020-02-17 23:17:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5e490180$0$17343$6...@n...neostrada.pl

    > Jak dla mnie to oni chyba wszyscy blokują, podają dane
    > wzięte z sufitu. ale możliwe że to za sprawa zasięgu
    > takie słabe transfery u mnie.

    Miałem w Orange 50 Mb/s bez trudu.

    > U mnie nie do odróżnienia od innych dostawców.

    Wstawiając karty: Orange, Play i Plusa -- będziesz chyba miał komplet.
    Za parę lat IMO 0.5 Mb/s będzie gratisowym lejkiem a przeciętne
    transfery komórkowe nie spadną poniżej 50 Mb/s... Problemem może
    być zasilanie -- LTE żre akumulatory i rozgrzewa telefony...

    -=-

    Wsie zawsze będą gorzej skomunikowane niż aglomeracje,
    ale dadzą też większe inne możliwości...

    --

  • 40. Data: 2020-02-20 08:46:56
    Od: Trybun <L...@j...cb>

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Wsie zawsze będą gorzej skomunikowane niż aglomeracje,
    > ale dadzą też większe inne możliwości...

    Plusa w żadnym wypadku nie biorę pod uwagę.

    Czyli co proponujesz mi polakowi z prowincji - żyć standardami Warsiawki
    i Białegostoku? To które "G" wkrótce będziecie mieli - 25?