  • 41. Data: 2020-05-07 17:10:07
    Temat: Re: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Irokez, 09 lut 2020 w
    news:5e3feb0a$0$559$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > No właśnie znalazłem na ich facebooku. tylko PLAY, pozostałe sieci
    > lecą w roamingu z prędkością pierwszej neostrady bez obsługi LTE.
    > I to mnie martwi bo Play ma u mnie kiepski zasięg tam gdzie jeżdzę i
    > są bardzo duże problemy z wykonywaniem połączeń i ich zrywaniem ze
    > względu na priorytet ich sieci która jest podła i daleko, a i tak
    > się jej trzyma mimo że 3 pozostałe mają nadajnik 500 metrów obok.

    W końcy wszedłeś w ten net od virgin? Konkretnie ofertę Virgin Net -
    interesuje mnie twoja opinia jak to działa, najlepiej w porównaniu do
    Play, jeśli miałeś okazję zrobić.

  • 42. Data: 2020-05-07 21:50:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-05-07 o 17:10, pueblo pisze:
    > Witaj Irokez, 09 lut 2020 w

    > W końcy wszedłeś w ten net od virgin? Konkretnie ofertę Virgin Net -
    > interesuje mnie twoja opinia jak to działa, najlepiej w porównaniu do
    > Play, jeśli miałeś okazję zrobić.

    Nie, wchodzę w nju (Orange). Właśnie dostałem modem Huawei B535, w
    weekend będę na miejscu i porównam z tym co wcześniej sprawdzałem na
    telefonie.
    Jeśli chodzi o działanie to chyba musisz kupić kartę startową i
    testować. Dałem nju starter 4zł za 10GB, aktywacja w "Żabce" w pół
    minuty, na laptopie z modemem USB D-Linka śmigało nawet fajnie bez
    opóźnień. Tak więc teraz tylko telefon do nju i cesja tego numeru na
    internet 40/80/120GB za 29 zeta.

    pozdrawiam.

    --
    Irokez