  • 1. Data: 2009-08-18 07:51:59
    Temat: Japonia mowi .... TAK dla iphona
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Tak sie trole cieszyły ze japonczycy olali iphona 3G a tu suprise taki
    cios w ich male robaczkowe serduszka.... nic tylko sie pochlastac

    Japan's top 10 cell phones (with carrier) for July, 2009:

    1. Apple iPhone 3GS 32GB (Softbank)
    2. Sharp SH-06A (Docomo)
    3. Panasonic 830P (Softbank)
    4. Sharp SH-05A (Docomo)
    5. NEC N-08A (Docomo)
    6. Sony-Ericsson Premier3 (au)
    7. Sharp SH-02A (Docomo)
    8. Casio W63CA (au)
    9. Apple iPhone 3GS 16 GB (Softbank)
    10. Sharp SH001 (au)

  • 2. Data: 2009-08-18 09:50:10
    Temat: Re: Japonia mowi .... TAK dla iphona
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Tak sie trole cieszyły ze japonczycy olali iphona 3G a tu suprise taki
    > cios w ich male robaczkowe serduszka.... nic tylko sie pochlastac

    Rozumiem że Ty nie prowokujesz? A prowokacja na usenecie nie jest
    trollowaniem? I Ty nie jesteś Trollem? No to wszystko już jasne.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-08-18 10:00:49
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Tak sie trole cieszyły ze japonczycy olali iphona 3G a tu suprise taki
    > cios w ich male robaczkowe serduszka.... nic tylko sie pochlastac

    Weź że sobie załóż jakiegoś bloga ku czci iPhone'a i daj nam już spokój.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 4. Data: 2009-08-19 08:23:45
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości:

> [...]
    > ich male robaczkowe serduszka.... nic tylko sie pochlastac
    >

    > Japan's top 10 cell phones (with carrier) for July, 2009:

    Z tych pozostałych wynalazków na liście dziwnofonów też mamy się 'cieszyć'? W
    ogóle, ta śmieszna lista to jakaś wykładnia? Jarasz się nią?

  • 5. Data: 2009-08-19 08:27:13
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Japan's top 10 cell phones (with carrier) for July, 2009:
    >
    > 1. Apple iPhone 3GS 32GB (Softbank)
    > 2. Sharp SH-06A (Docomo)
    > 3. Panasonic 830P (Softbank)
    > 4. Sharp SH-05A (Docomo)
    > 5. NEC N-08A (Docomo)
    > 6. Sony-Ericsson Premier3 (au)
    > 7. Sharp SH-02A (Docomo)
    > 8. Casio W63CA (au)
    > 9. Apple iPhone 3GS 16 GB (Softbank)
    > 10. Sharp SH001 (au)

    to ranking chyba 10 najbardziej porąbanych telefonów bo normalnych to tu
    raczej nie ma. ;)

  • 6. Data: 2009-08-19 14:34:24
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    BaX ni au koto ha itsumo tanosii

    > to ranking chyba 10 najbardziej porąbanych telefonów bo normalnych to
    > tu raczej nie ma. ;)

    Niedługo zapewne iStrybyszewski stwierdzi że boski Steve wymyślił i
    skonstruował prąd elektryczny, oraz fale radiowe ;-)

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 7. Data: 2009-08-19 16:58:57
    Od: Little Brother <r...@g...com>

    > Niedługo zapewne iStrybyszewski stwierdzi że boski Steve wymyślił i
    > skonstruował prąd elektryczny, oraz fale radiowe ;-)

    Czy wy matoły, w swym zacietrzewieniu naprawdę nie rozumiecie co autor
    postu chciał przekazać?
    Iphone zajmujący 1 miejsce w kraju kwitnącej wiśni to jak sprzedaż
    piasku Arabii Saudyjskiej lub lodów Eskimosom.
    Mam nadzieję że teraz dotarło, jak nie to czytać jeszcze raz, aż do
    skutku.
    Brawa dla Apple'a

  • 8. Data: 2009-08-19 17:02:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 09:58:57 -0700 (PDT), Little Brother napisał(a):

    > Czy wy matoły, w swym zacietrzewieniu naprawdę nie rozumiecie co autor
    > postu chciał przekazać?

    On chciał przekazać zaczątek kolejnego flejma, bo to walnięty w głowę
    człowiek i od 10 lat żyje flejmami w usenecie. Kiedyś zwalczał Nokię, a
    jedynie słusznym telefonem był Ericsson, teraz iPhone i telefony z
    Androidem. Ten typ tak ma.
    I ma się dobrze, bo nieustannie jest tabun frajerów chętny go dokarmiać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2009-08-19 21:16:29
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Little Brother pisze:

    > Czy wy matoły, w swym zacietrzewieniu naprawdę nie rozumiecie co autor
    > postu chciał przekazać?
    > Iphone zajmujący 1 miejsce w kraju kwitnącej wiśni

    W takim razie będziesz też tak miły i powiesz coś więcej o tym rankingu.
    Aha, ranking sprzedaży, czy to może jakiejś babci ze straganu na Rynku
    Starego Miasta w jakiejś pipidówie?

  • 10. Data: 2009-08-20 05:46:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    tomaa33 pisze:

    > Z tych pozostałych wynalazków na liście dziwnofonów też mamy się
    > 'cieszyć'? W ogóle, ta śmieszna lista to jakaś wykładnia? Jarasz się nią?

    Nie ma Nokii w najbardziej ztechnicyzowanym kraju .... wiec uznajmy ich
    za dzikusow huhuehue