  • 41. Data: 2003-06-13 07:35:08
    Temat: Re: Internet w kablowce DAMI - gowniarze, czy co?
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    Uzytkownik "Slawek" <s...@p...fm> napisal w wiadomosci
    news:Xns9396E283DA2D1262167@212.182.58.14...

    > Wystarczyloby jakby gosc przed zlozeniem zamowienia musial sie jakos
    > zarejestrowac... potwierdzic via email/telefon chec zakupu czy cos w
    > tym stylu... zartownis - klikacz zniechecilby sie... pewnie to
    > zamowienie od tak dla zabawy zlozyl.

    no... a skad wiesz, ze nie byl weryfikowany??? masz szklana kule??

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 42. Data: 2003-06-13 07:35:21
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    Użytkownik "Ziemek Borowski" <z...@Z...Waw.PL> napisał w
    wiadomości news:slrnbegs0n.o69.ziembor.news@harvey.domek.ziembo
    r.waw.pl...

    > Przepraszam: podanie Tobie danych? to albo ustawa o ochronie danych
    > osobowych, albo prawo telekominukacyjne (w zależności od tego co wolą)
    > się kłania.

    A gdzie ja napisalem, ze chcialem od nich dane osobowe?? Tam gdzie sa
    administratorzy z prawdziwego zdarzenia, konsekwencje wobec zartownisia
    wyciagali we wlasnym zakresie. Mnie to w zupelnosci wystarcza.

    Drugi taki przypadek bezsensu jak w DAMI mialem z jakiejs wyzszej uczelni
    medycznej z Lublina, gdzie - jak twierdzili - falszywe zamowienie zostalo
    zlozone z terminala w czytelni biblioteki. Tez mi pozostalo pogratulowanie
    im solidnej i bezpiecznej informatyzacji...

  • 43. Data: 2003-06-17 05:50:12
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 7 Zbigniew Sikora wrote:

    > Maila z prośbą wysłałem dziś o 11:18 i przed godziną otrzymałem
    > odpowiedź. Więc, chyba jednak nie jest tak źle.

    Może Waldka nie lubią? ;-)

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,