  • 21. Data: 2010-10-11 09:43:32
    Temat: Re: Istnieje "zielona strzalka w lewo" ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:8ygdqxbtv4g0.dlg@wazzenon.pl...
    > Dnia Sat, 9 Oct 2010 22:24:50 +0200, Fantom napisał(a):
    > [ciach]
    >
    > Tak z ciekawości - bo widzę, że Koledzy wymieniają przypadki takich
    > strzałek - czy to ma gdziekolwiek logiczny sens, poza ulicą
    > jednokierunkową?

    Właśnie na jednokierunkowych ma sens.

  • 22. Data: 2010-10-11 09:50:59
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-11 09:03, Yakhub pisze:
> [...]
    > strzałek - czy to ma gdziekolwiek logiczny sens, poza ulicą
    > jednokierunkową? Bo ciężko mi sobie na poczekaniu wyobrazić skrzyżowanie z

    W DC strzałka "w lewo" zapala się z fazą "zielonego" dla skręcającego
    tramwaju.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 23. Data: 2010-10-11 11:08:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.10.2010 22:24, Fantom pisze:

    > Ale czy moznajakos dostawic strzalke w lewo ? Czyli npna lewym slupie
    > zielona strzalke, i jak wszytskie trzy palasie na czerwoo, topali sie
    > zielona strzalka, i mozna z lewegopasa jechac lewo.
    > Jest takie cos"dozwolone" prawnie przepisami ? A jezlei tak,to czy nie
    > potzrebne by bylo jakies dodatkowe oznakowanie
    > poziome, czy przerabianie sygnalizatorow itp ?

    Można. Strzałka nie musi być tylko prawa, ale osobiście widziałem takową
    tylko jedną.

  • 24. Data: 2010-10-11 17:44:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > strzałek - czy to ma gdziekolwiek logiczny sens, poza ulicą
    > jednokierunkową? Bo ciężko mi sobie na poczekaniu wyobrazić

    W zasadzie kazda droga o malym czy srednim natezeniu ruchu.
    Jest okazja to skrecasz i nie czekasz jak idiota w srodku nocy na
    czerwone :-)

    J.

  • 25. Data: 2010-10-12 07:58:33
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 17:44:49 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał
    >
    > W zasadzie kazda droga o malym czy srednim natezeniu ruchu.
    > Jest okazja to skrecasz i nie czekasz jak idiota w srodku nocy na
    > czerwone :-)

    Na takich skrzyżowaniach najwięcej sensu ma po prostu brak sygnalizacji
    świetlnej :).

    --
    Yakhub