  • 1. Data: 2010-10-09 22:56:55
    Temat: stukające wieszaki tylnego stabilizator w polonezie
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Czy ktoś posiada/posiadał poloneza ze stabilizatorem tylnego mostu ?
    Stukają wieszaki w miejscu mocowania koło drążków reakcyjnych.
    Wymieniłem je na nowe, ale nic to nie dało ..... I na chłopskie oko marne
    szanse żeby coś to mogło dać ....

    pitpull

  • 2. Data: 2010-10-10 03:39:41
    Od: Dbam o poziom USENETU <k...@k...pl>

    Użytkownik pitpull napisał:
> [...]
    > Stukają wieszaki w miejscu mocowania koło drążków reakcyjnych.
    > Wymieniłem je na nowe, ale nic to nie dało ..... I na chłopskie oko marne

    sprzedaj to padło i kup jakieś zaparchałe golfe 3

    nie dziękuj

  • 3. Data: 2010-10-10 22:11:39
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Użytkownik "Dbam o poziom USENETU" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szanse żeby coś to mogło dać ....
    >
    > pitpull

    >sprzedaj to padło i kup jakieś zaparchałe golfe 3

    Nie będe. Golfa moze kupic każdy.
    Polonez kombi bardziej się w tłumie wyróżnia ;P

    pitpull