  • 1. Data: 2010-10-09 22:24:50
    Temat: Istnieje "zielona strzalka w lewo" ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Jest taka sytuacja : dwa pasy ruchu, z obu mozna jechac na wprost, z prawego
    dodatkowo w prawo, a z lewego dodatkowo w lewo. Sygnalizatory stoja takie :
    dwa po bokach i jeden wiszacy posrodku na gorze. Na kazydm po prostu swiatlo
    (bez strzalek itp). Sygnalizatory podlaczone razem oczywiscie. Brak znakow
    poziomych.
    No i do takiego zestawu, latwo dostawic przy prawym slupie, zielona
    stzralke/lampkenaskretw prawo. I kazdy z tego prawego moglby jechac (jak
    bedzie mogl).
    Ale czy moznajakos dostawic strzalke w lewo ? Czyli npna lewym slupie
    zielona strzalke, i jak wszytskie trzy palasie na czerwoo, topali sie
    zielona strzalka, i mozna z lewegopasa jechac lewo.
    Jest takie cos"dozwolone" prawnie przepisami ? A jezlei tak,to czy nie
    potzrebne by bylo jakies dodatkowe oznakowanie
    poziome, czy przerabianie sygnalizatorow itp ?

    Fantom

  • 2. Data: 2010-10-09 22:32:25
    Temat: Re: Istnieje "zielona strzalka w lewo" ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale czy moznajakos dostawic strzalke w lewo ?

    Można, w Poznaniu taka funkcjonuje, ale tylko na jednokierunkowych.

  • 3. Data: 2010-10-09 22:33:34
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Sat, 9 Oct 2010 22:24:50 +0200, *Fantom* napisał(a):

    <ciach>

    U nas w WRC "strzałka w lewo" funkcjonuje od dosyć dawna - choć przyznać
    trzeba, że jest liczona w *mocno* jednostkowych przypadkach.

    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-10-09 22:33:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Oct 2010 22:24:50 +0200, "Fantom"
    <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:

    >Jest takie cos"dozwolone" prawnie przepisami ? A jezlei tak,to czy nie
    >potzrebne by bylo jakies dodatkowe oznakowanie
    >poziome, czy przerabianie sygnalizatorow itp ?

    Nie wnikam w przepisy, ale taka strzałka jest na jednym ze skrzyżowań
    w Końskich.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-10-09 22:50:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-09 22:33, Seba pisze:

    > U nas w WRC "strzałka w lewo" funkcjonuje od dosyć dawna - choć przyznać
    > trzeba, że jest liczona w *mocno* jednostkowych przypadkach.

    W Krakowie tez mamy.

  • 6. Data: 2010-10-09 23:00:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 22:24:50 +0200, Fantom napisał(a):

    > Jest takie cos"dozwolone" prawnie przepisami ? A jezlei tak,to czy nie
    > potzrebne by bylo jakies dodatkowe oznakowanie

    Trafiłem na taką w Trzebnicy koło Wrocławia. Jak widać się da.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-10-09 23:11:32
    Od: PB <p...@b...pl>

    Sat, 09 Oct 2010 22:33:55 +0200, na pl.misc.samochody, jerzu
    napisał(a):

    > Nie wnikam w przepisy, ale taka strzałka jest na jednym ze skrzyżowań
    > w Końskich.

    w Waw została ostatnia chyba - przy Zoo na Ratuszowej...
    Ta przy Wedlu poległa z rok temu...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 8. Data: 2010-10-10 00:47:52
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Trafiłem na taką w Trzebnicy koło Wrocławia. Jak widać się da.

    We Wrocławiu też spotkałem na Armii Krajowej albo Kamiennej, skrzyzowanie z
    Hubską czy Bardzką - ale to było z 10 lat temu, dlatego nie pamiętam
    dokładnie.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 9. Data: 2010-10-10 01:18:15
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > potzrebne by bylo jakies dodatkowe oznakowanie
    > poziome, czy przerabianie sygnalizatorow itp ?

    Strzałka w lewo jest w Warszawie na skrzyżowaniu Ratuszowej i
    Jagiellońskiej.
    W Gorzowie Wielkopolskim spotkałem zieloną strzałkę "w górę", czyli prosto.
    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2010-10-10 09:21:50
    Od: Yac <n...@n...pl>

    W dniu 10-10-2010 01:18, yabba pisze:
    > trzałka w lewo jest w Warszawie na skrzyżowaniu Ratuszowej i
    > Jagiellońskiej.
    > W Gorzowie Wielkopolskim spotkałem zieloną strzałkę "w górę", czyli
    > prosto. :)

    W Bydgoszczy też jest na ul. Dworcowej.

    Pozdrawiam,
    JK