  • 11. Data: 2017-03-19 15:43:56
    Temat: Re: JA+ abonament - po miesiącu wyłączają możliwość dzwonienia na stacjonarne?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-19 o 14:21, JoteR pisze:

    > Tych kilka SMS-ów mi (mnie?) osobiście nie przeszkadza

    Mnie też nie przeszkadza. Gdyby mi przeszkadzały to nie wyraziłbym na
    nie zgody.

    > (o ile nie
    > przychodzą w nocy) - i tak żadnych nie czytam kasując raz na tydzień
    > wszystkie hurtem, ale gdy ostatnio podpisałem recyrograf w Play,
    > pocharciwszy się na -5 zł za zgody marketingowe, to w ciągu tygodnia
    > kilka razy dzwoniono do mnie z jakichś sondażowni badania preferencji
    > wszelakich. Przypadek? - nie sądzę.

    Play to inna historia, ja pisałem o Virgin.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 12. Data: 2017-03-19 17:39:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 19 Mar 2017 14:21:21 +0100, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    >w ciągu tygodnia kilka razy dzwoniono do mnie z
    >jakichś sondażowni badania preferencji wszelakich. Przypadek? - nie sądzę.
    Do mnie dzwonią rzadko skądkolwiek - mam zablokowane połączenia bez
    CLIPA. Numer obsługi klienta play mam w spamie więc nie dzwoni. Luz :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 13. Data: 2017-03-31 10:11:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-03-15 o 20:11, Irokez pisze:

    > Tak przeglądam oferty PlusGSM, czy nie skorzystać z promocji i nie
    > przejść z Play, ale mniejsza z tym
    > Jest taryfa za 29,99zł (bez telefonu) gdzie pisze przez miesiąc bez
    > limitu na stacjonarne a potem... no właśnie, jak nie włączę opcji za
    > 10zł/miesiąc to wyłączają możliwość dzwonienia?

    Po prostu odłączają telefon i gaszą światło.