  • 1. Data: 2017-03-15 17:55:38
    Temat: Z3 Compact podróbki?
    Od: z <...@...pl>

    Macałem dzisiaj w jednym stacjonarnym przybytku z dużym wyborem
    używanych telefonów Xperie Z3 Compact.
    Coś mnie tknęło bo cena okazyjna 650 zł
    Telefon był wyraźnie krótszy niż specyfikacje w necie
    127,30 x 64,90 x 8,64 mm
    był na pewno 10mm krótszy.
    Co jest grane?

  • 2. Data: 2017-03-15 23:10:33
    Temat: Re: Z3 Compact podróbki?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-03-15 17:55, z wrote:
> [...]
    > używanych telefonów Xperie Z3 Compact.
    > Coś mnie tknęło bo cena okazyjna 650 zł
    > Telefon był wyraźnie krótszy niż specyfikacje w necie

    potwierdzam, długość Z3c (zmierzona własnoręcznie przed chwilką) ma te 127mm

  • 3. Data: 2017-03-16 15:04:39
    Od: h...@g...com

    W dniu środa, 15 marca 2017 17:55:38 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
    > używanych telefonów Xperie Z3 Compact.
    > Coś mnie tknęło bo cena okazyjna 650 zł
    > Telefon był wyraźnie krótszy niż specyfikacje w necie

    Różne wersje na różne rynki?
    Oba porównywane były z jednej dystrybucji?
    Np. xiaomi wypuszcza taki sam fon w różnych wielkościach.

    --
    Heniek