eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › JKM: Sędziowie RP3 którzy złamali konstytucje "w wolnej Polsce staną przed sądem" [6 ekstradycji przed poprawką do konstytucji]

  • 1. Data: 2014-10-31 16:40:27
    Temat: JKM: Sędziowie RP3 którzy złamali konstytucje "w wolnej Polsce staną przed sądem" [6 ekstradycji przed poprawką do konstytucji]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/832700,korwin-mi
    kke-przeciwny-ekstradycji-romana-polanskiego.html

    --
    A. Filip -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
    Biedny chciałby zostać bogatym, tak jak chory wyzdrowieć. (Przysłowie wietnamskie)

  • 2. Data: 2014-10-31 19:15:05
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    "A. Filip" <a...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/832700,korwin-mi
    kke-przeciwny-ekstradycji-romana-polanskiego.html
> [...]

    Tych żydziaków nikt nie pociągnie do odpowiedzialności...

    boukun

  • 3. Data: 2014-10-31 22:04:41
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu piątek, 31 października 2014 16:40:34 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
    > A. Filip -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
    > Biedny chciałby zostać bogatym, tak jak chory wyzdrowieć. (Przysłowie wietnamskie)

    Jeszcze proponowalbym osadzic tych, ktorzy te poprawke wprowadzili.

  • 4. Data: 2014-11-01 02:00:36
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl>

    On 31/10/14 16:40, A. Filip wrote:
    > http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/832700,korwin-mi
    kke-przeciwny-ekstradycji-romana-polanskiego.html

    sory ale gazeta prawna zeszła na psy. Korwin nie jest żadnym autorytetem
    w zakresie prawa konstytucyjnego. Art. 55 ust. 1 KPR zabrania, ale ust.
    2 i 3 pozwalają. Amerykanie nie dopuszczają się żadnej agresji. Umowę
    można wypowiedzieć. Art. 27 umowy z USA.

  • 5. Data: 2014-11-01 10:23:12
    Od: ApostatA <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-01 o 02:00, Alojzy Bomba pisze:
> [...]
    > 2 i 3 pozwalają. Amerykanie nie dopuszczają się żadnej agresji. Umowę
    > można wypowiedzieć. Art. 27 umowy z USA.

    Co do litery JKM ma rację jeszcze z 10 lat temu art 55 miał brzmienie

    Ekstradycja obywatela polskiego jest zakazana.
    Ekstradycja jest zakazana, jeżeli dotyczy osoby podejrzanej o
    popełnienie bez użycia przemocy przestępstwa z przyczyn politycznych.
    W sprawie dopuszczalności ekstradycji orzeka sąd.

    --
    "...tylko ludzie ku..."

  • 6. Data: 2014-11-01 11:32:22
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    "Alojzy Bomba" <p...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > zakresie prawa konstytucyjnego. Art. 55 ust. 1 KPR zabrania, ale ust. 2 i
    > 3 pozwalają. Amerykanie nie dopuszczają się żadnej agresji. Umowę można

    Gdyby nie to, że nie jesteśmy niepodległym państwem. Ta cała żydowska
    konstytucja jest tyle warta, co papier do dupy...

    boukun

  • 7. Data: 2014-11-01 12:19:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Alojzy Bomba <p...@w...pl> pisze:
> [...]
    > zabrania, ale ust. 2 i 3 pozwalają. Amerykanie nie dopuszczają się
    > żadnej agresji. Umowę można wypowiedzieć. Art. 27 umowy z USA.

    Ty rżniesz głupa czy nie musisz udawać?

    Chodzi o artykuł o ekstradycji _przed_ tym jak trybunalik konstytucyjnawy dał
    Sejmowi czas na dostosowanie konstycyjki do Umowy Międzynarodowej
    (Europejskiego Nakazu Aresztowania) i ekstradycje obywateli RP3 dokonane
    _przed_ tym nim został zmieniony.

    A kwestii co JKM powiedział o ekstradycji Romana P. oskarżanego przez stan
    Kalifornia o gwałt (stosunek płciowy wbrew woli drugiej strony) na 13 latce
    akurat mnie obchodzi "niewiele". Roman P. sam się przyznał w plea bargain
    "tylko" do stosunku płciowego z nieletnią.

    --
    A. Filip -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
    Kogo nie boli, temu powoli. (Przysłowie polskie)

  • 8. Data: 2014-11-01 13:33:14
    Od: ApostatA <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-01 o 12:19, A. Filip pisze:
> [...]
    > akurat mnie obchodzi "niewiele". Roman P. sam się przyznał w plea bargain
    > "tylko" do stosunku płciowego z nieletnią.

    Roman P. nie jest o nic oskarżany. To nie mozliwe, bo przestępstwo
    którego sie dopuscił przedawniło się nawet w Kalifornii. Nigdzie, na
    podstawie tego czynu nie ma szans na ekstradycję. Raman P. formalnie
    jest scigany za niestawienie się do odbywania kary. Tyle, ze tu jest
    gruby formalny problem, bo Roman zwiał tak jakby w polowie sentencji.
    ZOstał skazany za to przestępstwo ale nigdy nie okreslono wymiary kary.
    Dlatego upadł wniosek w Szwajcarii. USA nie może przedstawić pełnej
    sentencji bo takowej nie ma.

    --
    "...tylko ludzie ku..."

  • 9. Data: 2014-11-01 14:11:38
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ApostatA <n...@w...pl> pisze:

> [...]
    > wymiary kary. Dlatego upadł wniosek w Szwajcarii. USA nie może
    > przedstawić pełnej sentencji bo takowej nie ma.

    AFAIR Szwajcarzy odmówili bo Kalifornia nie dostarczyła dokumentów
    podważających wersje Polańskiego że "uzgodnioną w plea bargain karę odbył".

    Po za tym ponieważ Roman P. zwiał przed przyklepaniem do końca jego plea
    bargain to wypowiadaj się nie w kwestii przedawnienia tego jednego zarzutu do
    się przyznał (1 przestępstwa) ale _wszystkich_ oryginalnych zarzutów
    (6 przestępstw).

    A kwestii przedawnienia: jeśli tylko będzie chęć to wystarczy uznać że Polański
    od 1977 rok w rok popełnia przestępstwo nie stawienia się przed sądem a nie że
    popełnił je raz w 1977.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Polanski_sexual_
    abuse_case
    Because Polanski fled the Los Angeles court before being sentenced, all six of
    the _original_ charges are still pending against him

    --
    A. Filip -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
    Nie pilnuj żony, kiedy jest u siebie, i choć znasz jej zalety, nie mów o nich

  • 10. Data: 2014-11-01 16:55:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 31.10.2014 o 16:40, A. Filip pisze:
    > http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/832700,korwin-mi
    kke-przeciwny-ekstradycji-romana-polanskiego.html

    Dlaczego ten pajac zaczyna brzmieć coraz bardziej jak małżeństwo
    Kaczyński-Macierewicz?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić