  • 1. Data: 2011-02-03 16:08:33
    Temat: JS i tablice plikow.
    Od: bn <b...@g...com>

    Mam taki kod JS:

    var num=0;

    imgArray=
    [
    ['./img/001.png'],
    ['./img/002.png'],
    ['./img/003.png'],
    ['./img/004.png'],
    ['./img/005.png']
    ]

    function slideshow(slide_num)
    {
    document.getElementById('mypic').src=imgArray[slide_
    num][0];
    document.getElementById('mypic').alt=imgArray[slide_
    num][1];
    }

    function slideshowUp()
    {
    num++;
    num = num % imgArray.length;
    slideshow(num);
    }

    function slideshowBack()
    {
    num--;
    if (num < 0)
    {
    num=imgArray.length-1;
    }
    num=num % imgArray.length;
    slideshow(num);
    }

    Jak zmusic to zeby automatycznie tworzyl liste plikow w podanym
    katalogu? Bo mam kilkadziesiat katalogow, w kazdym kilkaset plikow i
    musze recznie wypelniac te listy, a jest to niesamowicie uciazliwe.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-03 16:29:14
    Temat: Re: JS i tablice plikow.
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2011-02-03 17:08, bn pisze:
> [...]
    > katalogu? Bo mam kilkadziesiat katalogow, w kazdym kilkaset plikow i
    > musze recznie wypelniac te listy, a jest to niesamowicie uciazliwe.

    Po stronie JavaScript-u nie zrobisz tego, ale możesz wygenerować tablicę
    po stronie serwera.

    --
    Peter

  • 3. Data: 2011-02-03 16:44:50
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Thu, 3 Feb 2011 08:08:33 -0800 (PST), bn wrote:

> [...]
    > katalogu? Bo mam kilkadziesiat katalogow, w kazdym kilkaset plikow i
    > musze recznie wypelniac te listy, a jest to niesamowicie uciazliwe.

    Przeglądarkowy JS nie ma dostępu do takich rzeczy. Możesz jednak
    wygenerować taką tablicę w postaci JSONowej i posłać do swojego skryptu,
    AJAXsowo albo po prostu dołączając ją do niego samego.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!