  • 11. Data: 2009-05-04 19:55:29
    Temat: Re: Jak długo trwa sesja GPRS?
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Danych zapewne nie bylo tyle, sprawdz liczniki w telefonie - no ale Plus
    > taryfikuje za kazde rozpoczete 100kB w kazda strone.

    Zalezy od taryfy. W niektórych za kazde 10kB.

    > Telefon jaki ? SE jakos maja klopot i sesje rozlaczaja co chwila.
    > Nie tylko w Amaze. On chyba ma jakas opcje zeby to transfer byl czesciej.

    A czemu nie uzyjesz programu do nawigacji, ktory nie wymaga polaczenia z netem?
    Pytam nieco przerwotnie, bo sam usiluje dojśc do czegoś takiego, ale na tym
    przemądrzałym forum http://forum.symbianos.pl piszą mi tylko, że tak się da, ale
    nie zniżą się, aby napisać jak...

    Pozdrawiam,

    latet

  • 12. Data: 2009-05-04 20:00:05
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Waldek Godel napisal(a):

    > Qmail

    niestety tylko dla WM. A szkoda bo brzmi ciekawie. Na symbiana tylko
    MobileNews, który jest read-only.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 13. Data: 2009-05-04 20:00:15
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Olgierd napisal(a):

    > A nie wiem; jeśli nie ma -- po co pisać przez komórkę?

    żeby móc pisać z tramwaju na ten przykład? :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 14. Data: 2009-05-04 20:02:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 4 May 2009 20:00:05 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > niestety tylko dla WM. A szkoda bo brzmi ciekawie. Na symbiana tylko
    > MobileNews, który jest read-only.

    Nikt nie zrobił takiego ograniczenia wcześniej

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 15. Data: 2009-05-04 20:10:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 04 May 2009 20:00:15 +0000, Zbylut napisał(a):

    > żeby móc pisać z tramwaju na ten przykład?

    No tak, nie wziąłem tego pod uwagę ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 16. Data: 2009-05-05 08:23:27
    Od: "news.neostrada.pl" <l...@w...interia.pl>

    Latet pisze:

> [...]
    > tym przemądrzałym forum http://forum.symbianos.pl piszą mi tylko, że tak
    > się da, ale nie zniżą się, aby napisać jak...

    Odpal w tle przegladarke np opera mini ktora bedzie korzystac z tego
    samego punktu dostepowego i sesja nie bedzie sie co chwila konczyla

  • 17. Data: 2009-05-05 09:26:58
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M " <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam za te zwielokrotnione posty ale ta Opera Mini i Usenet przez
    > Gazete.pl mnie wykończą.
    >
    > Pzdr, Piotr M

    Ale chyba można potem usunąć swoje nadmiarowe posty?

    pzdr., R.G.

  • 18. Data: 2009-05-05 13:00:01
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Przepraszam, że nie odpowiadałem długo.

    On 4 Maj, 12:05, "Piotr M " <h...@W...gazeta.pl> wrote:
    > z tego co wiem to jej czas można ustawić w telefonie, w Nokii nazywa się to
    > "Czas trybu online", można sobie ustawić czas z przedziału minutowego 1-98
    > lub na nieograniczony.
    Niestety w SE C702 nie ma takiego ustawienia, cholercia...

    On 4 Maj, 12:48, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote
> [...]
    > czesciej.
    > czyli w przypadku SE
    > K510 i K550 to IMHO wina telefonu i tej javy.
    Mam SE C702 i smutno mi, że telefony Sony Ericsson rozłączają
    sesję...o ile to prawda :->

    Ostatecznie zrobiłem swoje ustawienia internetowe na WAP i w moim
    pakiecie nalicza mi teraz co 10kB - tylko niestety przez WAP nie mam
    połączenia z kontem e-mail, również próbne odpalenie mobiDesk (dla GG)
    mi nie loguje (loguje jedynie na Internet_GPRS gdzie nalicza co
    100kB).

    Nie używam programu do nawigacji ktory nie wymaga połączenia z netem,
    ponieważ w zasadzie na Javę nie ma takiego. Tzn. jest wyjątek -
    Wayfinder w połączeniu z preloadingiem mapy (mapę widać tylko w
    trakcie jazdy) przy pomocy MapLoader, a wkrótce w amAze v.5.0

    Żeby podtrzymać sesję odpalałem już jak wyżej wspomniałem mobiDesk -
    na WAP kicha, na Internet_GPRS i tak rozłącza po paru minutach. Też
    próbowałem Operę i też chwilę później rozłącza.

    Byłoby świetnie gdyby był mały programik na Javę wysyłający np. 1kB
    danych co 3 min... (maksymalnie byłoby ponad 9MB/mies., ale mam pakiet
    20MB :-)).

    Pozdr. - Janeo
    --------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 19. Data: 2009-05-05 13:31:46
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    To wejdź tu http://www.ipmart-forum.pl

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 20. Data: 2009-05-05 15:31:23
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Mam C702 i skonfigurowaną pocztę na IMAP4 (momail). Przez cały czas jadę na
    jednej sesji, rozliczanej co 24h. Włączanie opery mini nie powoduje zrywania
    połączenia (poczta cały czas w trybie push).

    pozdrawiam
    Mariusz